הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


הרים > כתבות
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    

במסגרת ליגת נביעות התקיים מרוץ אשדוד השני לאופני כביש במסלול קרמיס

 

9/4/2006

מאת: איגוד האופניים

 
 

חמישה ימים באופני שטח

  תצפית מהר ברך

7/4/2006

מאת: גיא דביר

 
 
 
 
 
 
 

בכדי לשמור היטב על הגחלת משנה שעברה, מועדון מומנטום עושה זאת שוב. מסלול XC זורם ומשובח בסינגלים החדשים-ישנים של יער בן שמן. הפעם, העדפנו לבחור סינגלים שלא היו בתחרות בשנה שעברה ולתת לאלה ''מעט מנוחה''. במקומם, בחרנו סינגלים ארוכים וזורמים שמצריכים רמת ריכוז גבוהה לא פחות. אז מה ההבדל משנה שעברה ? אחוזי הסינגל גבוהים יותר ומהירים יותר (שזה כבר דבר טוב), ישנם מרכיבים רבים יותר של עליות ארוכות, מאשר עליות קצרות ומרושעות והרבה כלניות (לפחות כרגע). שורה תחתונה: יהיה כיף והרבה !

 

6/4/2006

הועלה על-ידי: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 

גירסה תוכנה מבית פז לוגיסטיקה למכשירי ה-GPS בסדרת ה-eXplorist החדשה מבית Magellan

 

5/4/2006

מאת: דרור סופר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לבקשת חלק מהגולשים העלינו כתבה מקצועית של שי יהל ( פיזיולוג של המאמץ, המכללה לחינוך גופני ולספורט ע''ש זינמן במכון וינגייט). הכתבה התפרסמה לראשונה במגזין הספורט - ''עולם הריצה''

 

4/4/2006

הועלה על-ידי: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 

רוצים לדבר על שדרוגים ותיקונים? פורום זה הינו הראשון מסוגו לדיונים בנושאי טיפולים, שדרוגים ופתרון בעיות טכניות הקשורות באופניים

 

2/4/2006

מאת: צחי בר סלע

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בפעם הקודמת פיקששנו בפרסום? הפעם אנחנו מודיעים לכם מראש על ההרצאות לחודש אפריל . שווה לרשום את התאריך, לפנות זמן ולהגיע !

  שומעים ומחכימים

28/3/2006

הועלה על-ידי: אייל הרשטיק

 

לוח זה משמש לרישום פריטים שאבדו, נמצאו או נגנבו . בהצלחה בחיפושים. ניתן להעלות תמונות

 

25/3/2006

מאת: רוכב צללים MM

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יש לכם שאלה בנושאי אימון או תזונה? רוצים לדעת איך להתקדם באימונים? אלעד פלטין וערן כספי מאמני קבוצת ''מומנטום - רוכבים עם תנופה'' יענו לשאלותיכם.

 

23/3/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ספורטאים רבים, חלקם אף ברמות הגבוהות ביותר אינם מתייחסים למרכיבי ההתאוששות ברצינות המספקת. במידה ''והשילוש הקדוש'' בבניית כושר גופני הוא : אימונים, תזונה ומנוחה. החלק הראשון (אימונים) אינו שווה בחשיבותו לשניים האחרונים יחדיו. שילוב של שלושת הגורמים: תזונה, אימונים טובים ומנוחה מספקת, היא הערובה להצלחה בשיפור הכושר הגופני בכלל וברכיבת אופניים בפרט. ככל שאני פוגש יותר ויותר רוכבים, אשר מנסים להגיע לרמות גבוהות יותר ברכיבה תחרותית (כל אחד בהתאם לרמה ולזמן הפנוי שלו), כך אני מבין עד כמה רוכבים לא מקדישים מספיק זמן להתאוששות ומנוחה. כתבה שנייה בסדרה

  תמיד טוב לתפוס תנומה קלה

22/3/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 

    

[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

במדור זה יש: 880 כתבות

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2017