הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


הרים > כתבות
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    

אימון גופני הוא תהליך בו אנחנו מביאים את גופינו למצב של עומס (Stress). ולאחריו אנו נותנים לו מנוחה (Recovery) כדי להתאושש ולבנות את הכושר. בלעדיי גירויים אלו Stress+ Recovery, הכושר לא יתפתח ולא יתקדם.

 

30/7/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 

ביום שלישי בערב, נערך אימון כביש משותף לשלושה מועדוני רכיבה : טים-מצמן, רוכבי ת''א ומומנטום

  קריטריום שוהם

10/5/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 

לבקשת חלק מהגולשים העלינו כתבה מקצועית של שי יהל ( פיזיולוג של המאמץ, המכללה לחינוך גופני ולספורט ע''ש זינמן במכון וינגייט). הכתבה התפרסמה לראשונה במגזין הספורט - ''עולם הריצה''

 

4/4/2006

הועלה על-ידי: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 

יש לכם שאלה בנושאי אימון או תזונה? רוצים לדעת איך להתקדם באימונים? אלעד פלטין וערן כספי מאמני קבוצת ''מומנטום - רוכבים עם תנופה'' יענו לשאלותיכם.

 

23/3/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ספורטאים רבים, חלקם אף ברמות הגבוהות ביותר אינם מתייחסים למרכיבי ההתאוששות ברצינות המספקת. במידה ''והשילוש הקדוש'' בבניית כושר גופני הוא : אימונים, תזונה ומנוחה. החלק הראשון (אימונים) אינו שווה בחשיבותו לשניים האחרונים יחדיו. שילוב של שלושת הגורמים: תזונה, אימונים טובים ומנוחה מספקת, היא הערובה להצלחה בשיפור הכושר הגופני בכלל וברכיבת אופניים בפרט. ככל שאני פוגש יותר ויותר רוכבים, אשר מנסים להגיע לרמות גבוהות יותר ברכיבה תחרותית (כל אחד בהתאם לרמה ולזמן הפנוי שלו), כך אני מבין עד כמה רוכבים לא מקדישים מספיק זמן להתאוששות ומנוחה. כתבה שנייה בסדרה

  תמיד טוב לתפוס תנומה קלה

22/3/2006

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 

העלאת רמת האימון לקראת העונה הבאה

 

27/12/2005

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בתום כל עונה תחרותית, יושב הרוכב עם עצמו או עם מאמנו וביחד, בוחנים מה נעשה טוב במהלך השנה שחלפה ומה יכול היה להעשות יותר טוב. חשוב הרבה יותר - כיצד הדברים יעשו בעתיד - הרבה יותר טוב !

 

20/12/2005

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 
 

העומס המופעל על שריר הלב נותן אינדיקציה מצוינת למאמץ הכללי שגופינו מבצע, כך שהמדד הפשוט ביותר להערכת העומס בפעילות גופנית-אירובית הוא דופק. אימון אירובי הוא כל ענף ספורט שעיקר היכולת בו תלויה ביכולת לב-ריאה! (לדוגמא - הליכה, ריצה, אופניים, ספינינג, שחייה, כדורגל, כדורסל, כל שיעור אירובי ועוד).

 

1/12/2005

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מהי 'תקופת חידוד' ? וכיצד לבצע אותה בצורה נכונה ? tapering = חידוד. תקופת השיא זוהי תקופה בה אנחנו מחדדים את הגוף (והנפש) שיגיעו יחדיו לרמת הכושר הגבוהה ביותר. תקופת החידוד, או תקופת השיא היא השלב הלפני אחרון באימונים

 

19/8/2005

מאת: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 
 

תום בונן, הספרינטר המוכשר מבלגיה עשה זאת שוב, לאחר 212 ק''מ מישוריים למדיי בשלב ה 3 בטור נראה שלבונן אין מתחרים, כאשר הוא מנצח בספרינט בהפרש של ''אופניים''. (מרחק מהרוכב השני על קו הסיום). שני מתחריו העיקריים: רובי מקיווין וסטיוארט אוגריידי היו עסוקים בהחלפת מהלומות ב 70 קמ''ש באותו רגע שהבלגי חצה את קו הסיום. מקיווין, עקב כך שדחף בעזרת מכות ראש את אוגריידי – נפסל והורד למקום ה 186 במקצה זה (הוא לא איבד זמן, אבל איבד ניקוד יקר בתחרות על השגת החולצה הירוקה – חולצת המאיץ המצטיין).

 

5/7/2005

הועלה על-ידי: אלעד פלטין Power-Train

 
 
 

    

[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

במדור זה יש: 54 כתבות

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2019