הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

אירוע עממי ותחרותי בהיקף חסר תקדים לענף האופניים הישראלי סובב ווינר תל אביב 2010 איגוד האופניים ועיריית תל- אביב קיימו אירוע בהשתתפות למעלה מ- 10,000 רוכבי אופניים וצופים
קרדיט: הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת
הועלה על-ידי: 
דרור סופר לאתר של דרור סופר
29/9/2010, 09:19
קרדיט: אייל דולין
                

   

אירוע עממי ותחרותי בהיקף חסר תקדים לענף האופניים הישראלי

סובב ווינר תל אביב 2010

איגוד האופניים ועיריית תל- אביב קיימו אירוע בהשתתפות למעלה

מ10,000 רוכבי אופניים וצופים

 

סובב ווינר תל אביב שהתקיים ביום שישי 24.9.10, משך למעלה מעשרת אלפים רוכבים וקהל של אלפי צופים אשר הגיעו להשתתף במירוצים, בהפניניג שהתקיים בכיכר המדינה ובאווירת החג שעטפה את העיר.

האירוע, יוזמת עיריית תל- אביב ובהשתתפות איגוד האופניים, כלל 3 מסלולי רכיבה עממיים (31 ק"מ, 15 ק"מ ו-5 ק"מ), מרוץ קריטוריום מקצועי ומתחם ענק של דוכני חברות אופניים, מועדוני כושר, מתחם רכיבה אתגרית של פרויקט "אופניים לכולם" (שהוקם בתמיכתה של חברת נובונורדיסק) ועוד.

 

מסלולי הרכיבה העממית הוזנקו החל מהשעה 7:00 בהשתתפות אלפי רוכבי אופניים שהגיעו מכל רחבי המדינה. נתיבי איילון וצירי תנועה מרכזיים נחסמו בעזרת המשטרה ונפתחו שוב לאחר כמה שעות, בתום המרוצים.

 

בצהריים הוזנק מירוץ הקריטריום, שהתקיים בכביש המעגלי של כיכר המדינה. 75 מטובי הרוכבים והרוכבות בישראל הוזנקו למרחק של 21.25 ק"מ (25 הקפות של הכיכר), כשצופים רבים מעודדים אותם מסביב. בכל הקפה חמישית התקיים מירוץ ביניים בו שלושת המקומות הראשונים זכו בפרסים כספיים.

 

המירוץ נפתח בסערה ונמשך בצורה אינטנסיבית ובתחרות צמודה. המהירות הגבוהה של הדבוקה לא אפשרה לאף אחד לפתוח פער, למעט אילן קולטון מקבוצת TACC, שפתח פער של כמה עשרות מטרים כשתי הקפות לפני הסיום, אך הפער צומצם ע"י שאר הרוכבים.

 

אל קו הסיום הגיע ראשון עידן שפירא מקבוצת CCC, שרכב במהירות ממוצעת של 45 קמ"ש והתבלט במרוצי הביניים (בזמן של 28:08 דקות). אחריו סיים אייל רהט מקבוצת וולו קלאב ישראל, שהיה גם מנצח הנג"ש בשנה שעברה. שלישי סיים ירין פודולר מקבוצת TACC, ואל המקום הרביעי הגיע רוכב הנוער בן איינהורן מקבוצת 500WATT. במקום החמישי אסף יוגב מקבוצת Israel Go Pro שחזר לאחרונה מלימודים בני ארבע שנים בקולג' אמריקאי.

 

בין הנשים סיימה ראשונה מיכל אלה מקבוצת וולו קלאב חולון, שסיימה את מלוא ההקפות עם הפלוטון. אחריה סיימו במקום השני נציגת הג'וניורס יובל בר-זיו מקבוצת TNT ובמקום השלישי - אלופת ישראל באופני הרים נגה כורם מקבוצת טימישגב.

 

בקטגוריית המסטרס פרו, ניצח גיא תמרי מקבוצת Dynamo Racing, ואל המקום השני הגיע ויקטור קיטייב, גם הוא מקבוצת Dynamo Racing. אל המקום השלישי הגיע רפי שטול מקבוצת TACC.

 

בקטגוריית הנוער ניצח בן איינהורן מקבוצת 500WAT, במקום השני גיא גבאי מקבוצת TNT ובמקום השלישי שקד פרנק מקבוצת CCC.

 

לחמשת המנצחים הראשונים בקריטריום היו רק דקות בודדות להתאושש מהמאמץ, לפני שהוזנקו להקפת נג"ש: ראשון זינק אסף יוגב, אך תקלה טכנית גרמה לו לסיים בזמן של 1:13 דק'. אחריו זינק בן איינהורן ועם הגבלת ההילוכים סיים בזמן של 1:05 דק'. ירין פודולר הדהים את הקהל עם כישורי הוולודרום שלו כשקבע שיא מסלול ורכב הקפה בזמן של דקה ו-18 מאיות השנייה. אחריו זינק אייל רהט שיצא להגן על התואר מהשנה שעברה אך למרות ששיפר את זמנו מהשנה שעברה, סיים בתוצאה של דקה ו- 82 מאיות השנייה.


קרדיט: אייל דולין
קרדיט: אייל דולין

אלוף ישראל ניב ליבנר סיכם את הארוע: "הקהל והאווירה היו חבל על הזמן, מקווה שיהיו לנו עוד מרוצים כאלה. מעולם לא התחריתי בארץ במהירות ממוצעת של 44 קמ"ש, זוהי חוויה מדהימה".

אל ההתרגשות הצטרף מנכ"ל איגוד האופניים בישראל- אמיליו רויטמן: "אירוע כזה הינו חשוב ברמה הלאומית לענף הרכיבה על אופניים. השתתפות של רוכבים רבים כ"כ, התגייסותה של עיריית תל אביב בקנה מידה רציני שכזה וההיענות של חברות וארגונים רבים כ"כ לקחת חלק באירוע מסוג זה, מעודדים ומקדמים את הענף. אנו שואפים לקיים אירועים כאלה בתכיפות רבה יותר ולהנחיל את תרבות הרכיבה על אופניים בכל ערי ישראל".


קרדיט: אייל דולין
קרדיט: אייל דולין

קרדיט: הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת
 
 נבחרת הנוער של ישראל באופני כביש רשמה לעצמה הישג מרשים...
נבחרת הנוער של ישראל באופני כביש רשמה לעצמה הישג מרשים נבחרת הנוער של ישראל באופני כביש מסיימת במקום ה-8 בטור GIRO BASILICATA באיטליה להמשך
 אליפות העולם בקנדה לאופני הרים נפתחה!...
אליפות העולם בקנדה לאופני הרים נפתחה! רוכבי נבחרת ישראל באופני הרים הגיעו למקום ה-17 במירוץ פתיחת אליפות העולם בקנדה להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של דרור סופר...
 לתצוגת פורום
10,000 רוכבי אופניים השתתפו בסובב ווינר תל אביב 2010
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 4    דרוג כללי: 3.25

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות