כתבות > מדור שיטור קהילתי
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי

טיול גיבושי ליחידת האופניים של ראש העין
מאת:  משאז אופניים ראש העין לאתר של משאז אופניים ראש העין
22/10/2002, 23:47

הרעיון...
את הרעיון לטיול גיבושי ליחידה העלתה עדנה השוטרת הקהילתית. אפיון הטיול עבר כל כך הרבה גרסאות של תאריכים ומקומות עד שיצא אל הפועל ב- 19/9/02 כטיול ליל ירח. היה זה אייל פרץ שהבין שאם ננסה להתאים טיול לכולם אז לא נצא לטיול לעולם וחשב שבלילה כשהילדים ישנים לכולם יש פחות תירוצים (וזה כולל אותו)....

הטיול נקבע...מי בא?
כמות המשתתפים הייתה מדהימה. 14 רוכבים הגיעו....כמעט כל היחידה!! הנה שמותיהם:ליאור שרר ששימש כמדריך, אבי בן דב, ד"ר אבי עירוני (שטרח להסביר כיצד חשים רגע לפני התקף לב), אייל פרץ, אייל חזי, יוחי, ארנן, דב, אמיר, עידן, עידו, ליאור חיימוב, ארן ואני איילה. אל כל אלו הצטרפו אודי, מפקד בסיס במתן עם 3 רוכבים נוספים, וכמובן-גולת הכותרת של רשימת המצטרפים - פקד יניב קטן, הרמק"ם שלנו. כל טענותיו לגבי הכושר האולימפי שבוודאי נדרש לרכיבה הזו לא הועילו. גייסתי את אופניי הישנים ויניב מצא עצמו כובש את העלייה למגדל המים בביצועים ארמסטרונגים מפליאים.
בג'יפ המלווה נכחו עדנה, גלי (מפקדת הבסיס) ואיציק (בעלי המתנדב שרכב על אופניי הישנים עד לנקודת ההתחלה). מפקד התחנה רפ"ק רון גרטנר כיבד אותנו גם הוא בנוכחותו ופגש אותנו באמצע המסלול כשהגענו למגדל המים.

תגיד לי...זה יהיה בטלויזיה?
כן, כן זה יהיה בטלויזיה. רונן משה, צלם מהערוץ הקהילתי, טרח להגיע על מנת לצלם ולראיין. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון ניתן יהיה לצפות בכתבתו בערוץ הקהילתי (ערוץ 9). השידור הראשון יחול ביום שלישי ה- 5/11/02 בשעה 20:00 בערב. כמו-כן, תשודר הכתבה 3 פעמים נוספות בימי שלישי באותה שעה במהלך השבועות העוקבים.

המסלול
אחרי כל הפוזות, הראיונות וההמתנות למאחרים יצאנו לדרך. דרך יער קשת ירדנו מערבה ובקצה הירידה הסתובבנו מזרחה על מנת לעלות אל עבר מגדל המים. את הגמול למאמץ בעלייה קיבלנו בצורת נוף פנורמי שנצפה ממגדל המים. עדנה תיאמה את העניין עם הקב"ט וזה איפשר לנו לעלות למגדל (עם האופניים). שם למעלה, קיבלנו מרפ"ק גרטנר, סקירה בנושאי ביטחון הקשורים לאזורים שבתחומי אחריותה של תחנת ראש העין. מאוששים למדי וצמאים לקפה ירדנו דרך מגדל צדק לכניסה המזרחית של ראש העין. משם המשכנו דרך רחוב שבזי לכיוון תחנת הדלק ביציאה מהעיר. אי אפשר היה להתעלם מהמראה - 25 רוכבים מלאי אנרגיה באפודי משטרה זוהרים דוהרים ברחובות העיר....
יצאנו מהעיר לכיוון תחנת הרכבת של ראש העין ושם ירדנו לשטח ורכבנו עד לנקודת הסיום בפינת החמד היפהפייה הסמוכה למבצר אנטיפטריס, בריכת הנופרים.

קפה ומאפה בבריכת הנופרים
לאחר הפגנת הכושר הגופני בו התברכנו ויכולות הרכיבה שלנו הצטרפנו לכמה רגעים למועדון "מיטיבי הלסת". שתינו קפה בוצי ומעורר, וטעמנו ממאפה ידיה של גלי (ביתה של עדנה השוטרת הקהילתית) ומעוד מיני נישנושים. אודי (שהוא גם מדריך נשק) הסתובב ביננו והכריז: "חכו חכו מה שמצפה לכם באימון הנשק הקרוב...שם תלמדו להזיע...זה כלום זה מה שעשיתם פה...". כך, בין ביס לביס הכרנו זה את זה קצת יותר מקרוב, הפנמנו את הכרזתו של אודי, וגילינו שתחביב הרכיבה מאפיין קבוצה גדולה של אנשים שכימיה נוצרת בינהם בקלות.
הקשבנו לסקירה נוספת מפי הרמק"ם יניב קטן והתחלנו בהתקפלות חזרה.

בריכת הנופרים בשעות היום

הדרך חזרה..
השעה 01:30 בקירוב ואנחנו עדיין מלאי אנרגיה. החלטנו לשחרר אותה על עוד מספר קילומטרים בשטח שבין בריכת הנופרים לראש העין. המסלול חזרה עובר מתחת לכביש חוצה ישראל ומוציא אותנו בשדות שמול השוק בראש העין. משם המשכנו בכבישי העיר והתחלנו להתפזר כל אחד לביתו. אודי, מפקד הבסיס ממתן, הפתיע אותי ואת המלווים שבג'יפ ביכולת הסחיבה שלו בעליות חזרה לבסיס גם בשעה שכזו ואני כבר התחלתי לשקול ברצינות את דבריו בנוגע לאימון הנשק האימתני שמצפה לנו....

סוף חישוק...
זהו...הגענו לבסיס וגם הבייתה...כמעט 02:00 בלילה, המקלחת החמה מחכה.
תודה רבה חבר'ה, על הרעיונות, על ההכנות וההשתתפות. תודה מיוחדת לליאור שרר שבחר את המסלול ולקח על עצמו להוביל אותנו. להתראות בסיורים ו...יהיו עוד טיולים. תמונות באתר, כדאי לראות.

פוקחים עיניים, שמים אליך לב...
פוקחים עיניים, שמים אליך לב סיפור הקמתה של יחידת האופניים בראש העין להמשך
 יתרונות האופניים כאמצעי לשיטור - סיפורים מן החיים...
יתרונות האופניים כאמצעי לשיטור - סיפורים מן החיים מספר מקרים ובהם כדי לשכנע בתרומת האופניים כאמצעי בשיטור הקהילתי להמשך

לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של משאז אופניים ראש העין...