הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

לכל מאן דבעי, לפי הפרסומים המופעים באתר האינטרנט של רכבת ישראל ניתן לראות עליה של 100% במספר הנוסעים ברכבת ישראל בין השנים 1999 ו- 2002 (מ 9 מיליון נוסעים בשנת 1999 ל- 18 מיליון בשנת 2002). עוד ניתן לראות את הערכות שהרכבת ביצעה, בהם מספר זה עוד ימשיך לעלות ויגיע ל- 24 מיליון בשנת 2004
קרדיט: כתב ושלח: דני בית-אור
הועלה על-ידי: 
דרור סופר לאתר של דרור סופר
8/4/2003, 19:20

                

   



הנדון: "עולים על הפסים"



לכל מאן דבעי,

לפי הפרסומים המופעים באתר האינטרנט של רכבת ישראל ניתן לראות עליה של 100% במספר הנוסעים ברכבת ישראל בין השנים 1999 ו- 2002 (מ 9 מיליון נוסעים בשנת 1999 ל- 18 מיליון בשנת 2002). עוד ניתן לראות את הערכות שהרכבת ביצעה, בהם מספר זה עוד ימשיך לעלות ויגיע ל- 24 מיליון בשנת 2004.

כאזרח, נהניתי אינספור פעמים משימוש ברכבת, בעיקר בקו ראש-העין – ת"א ואני עדיין ממשיך ליהנות מהרכבת בימים אלו . לצערי כואב לי הלב כשאינני יכול לקחת את אופניי עימי על הרכבת.

אין ספק כי בשנים האחרונות המודעות לסביבה ירוקה ולפעילות גופנית נמצאת במגמת עלייה.

לא ניתן אלא לראות ולהבחין כי הצורך לשלב בין המגמות החיוביות הללו מתבקש.
כרוכב אופניים מושבע אני מוצא את עצמי פעם אחר פעם בסיטואציה בה אינני יכול לשלב את בין הדברים, כלומר לרכב על האופניים עד הרכבת, לעלות איתם על הרכבת ולהמשיך ברכיבה מתחנת היעד שלי. ואינני מצליח להבין מדוע זה המצב.
כידוע, מדינות רבות מאפשרות לשלב בין רכיבה על אופניים ולקיחתם על הרכבת מהתחנה. לאור העובדה כי מספר רוכבי האופניים עלה בשנים האחרונות, אין ספק כי אפשרות זו תוכל לענות על מספר בעיות, כגון: בעיית מקומות חנייה, צפיפות על הכבישים, הפחתת זיהום אויר, קידום של מודעות ירוקה, קידום מודעות לפעילות ספורטיבית, ומי יודע אולי גם מקור פריקת לחצים במדינה בה הלחצים הינם רבים.

לפני כשנה ביקרתי בוושינגטון די סי – בירת ארה"ב. חברת המטרו, המפעילה את רכבת הפרברים של האזור, גיבשה תקנות העברת אופניי רכיבה על גבי הרכבת. והעיקריות שבהן הן: העמסת אופניים לא תתבצע בשעות העומס, מותר להעלות את האופניים רק דרך הדלתות הצדדיות של הקרון, ועוד.

אין לי ספק כי רכבת ישראל תתרום רבות לכל הגורמים אותם ציינתי, אם רק תאפשר לרוכבי אופניים לעלות על הרכבת עם האופניים.

לפני כשנה כתבתי מכתבים לארגונים ירוקים, חברי כנסת, מבקר הרכבת, מנכ"ל הרכבת ועוד. לשמחתי הצלחתי לרתום לעניין את ח"כ נעמי חזן וח"כ איתן כבל. מכתביהם לשר התחבורה דאז - ד"ר אפרים סנה, השר לאיכות הסביבה דאז – צחי הנגבי, ומנכ"ל הרכבת – מר יוסי שניר, (העתקים של מכתבים אלו מצויים בידיי), לא העלו פתרונות כלל.
כחלק מההתכתבות הצעתי לשבת בצוות היגוי אשר יבחון תקנות אשר יאפשרו להעלות את האופניים על הרכבת – אך גם הצעה זו לא זכתה לתגובה.

בימים אלו אני מבצע ניסיונות נוספים לשנות את המצב הנ"ל ולאפשר להעלות את האופניים על הרכבת ואשמח מאד באם תסייעו למאבק זה.

אשמח לקבל תגובה בנושא ויתרה מכך נשמח, אופניי ואני, לחזור ולהשתמש ברכבת.

בברכה

דני בית-אור – רוכב מושבע

קרדיט: כתב ושלח: דני בית-אור
 
 רציתם אירופה ? מרוץ סבב גביע מס' 3 באופני הרים...
רציתם אירופה ? מרוץ סבב גביע מס' 3 באופני הרים בוץ - גשם - תקלות וקצת-קצת בוץ להמשך
 אתר הסרטים של גדי אלוני - הגרסה המחודשת...
אתר הסרטים של גדי אלוני - הגרסה המחודשת סרטים רבותי סרטים!!!! מומלץ בחום. להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של דרור סופר...
 לתצוגת פורום
הנדון: ''עולים על הפסים''
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
 24/4/2003 :17:55 משתמש אנונימי  דני עם תוכן  תגובת הרכבת למכתב זה
 20/4/2003 :01:15 משתמש אנונימי  גיל עם תוכן  אז פשוט צריך להתחיל להגיע לתחנה עם אופניים
 10/4/2003 :14:34 משתמש אנונימי  דני עם תוכן  למי נשלח המכתב-רשימת הדיוור
 10/4/2003 :13:39 משתמש אנונימי  מרטין עם תוכן  הצעה נוספת
 10/4/2003 :14:28 משתמש אנונימי  דני עם תוכן  עשיתי את זה בכנסת הקודמת, ואני מוכן לעושת זאת שוב.
 9/4/2003 :21:19 משתמש אנונימי  איתי שייביץ עם תוכן  כתובת למשלוח מכתבים
 10/4/2003 :16:39 משתמש אנונימי  אלירן עם תוכן  שכחתי...
 10/4/2003 :16:37 משתמש אנונימי  אלירן עם תוכן  אח שלי גיבור....
 10/4/2003 :14:27 משתמש אנונימי  דני ללא תוכן  ברכבת לא עונה ולא נעליים
 9/4/2003 :09:45 משתמש אנונימי  אלון עם תוכן  הרכבת לא עושה לנו טובה. היא עצמה תרוויח מכך !
 9/4/2003 :20:39 משתמש אנונימי  גיא אדליסט עם תוכן  אפשר להכניס אופניים לרכבת
 9/4/2003 :23:49 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  hanan sela עם תוכן  אני עושה את זה מזה כמה זמן
 16/4/2003 :00:17 משתמש אנונימי  טל פ עם תוכן  אפשר לקבל פרטים?
 10/4/2003 :08:22 משתמש אנונימי  אלון עם תוכן  זה אפשרי אולי לטיול , אבל לא כתחבורה יומיומית.
 16/4/2003 :00:26 משתמש אנונימי  טל פ עם תוכן  אחת הבעיות בנושא לדעתי
 9/4/2003 :08:04 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא אונגר עם תוכן  אז באמת מה עושים
 9/4/2003 :02:48 משתמש אנונימי  יורם עם תוכן  הגיע הזמן
 9/4/2003 :01:21 משתמש אנונימי  אלירן עם תוכן  התקווה היחידה היא התקשורת
 8/4/2003 :22:30 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rider ללא תוכן  אני חותם על העצומה
 8/4/2003 :22:24 משתמש אנונימי  דני עם תוכן  אז מה עושים . . . .
 8/4/2003 :21:58 משתמש אנונימי  הלמן יוסי עם תוכן  מסכים לכל מילה, ויש לי גם הצעה..
 8/4/2003 :20:00 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבי אינגל עם תוכן  כל כך נכון


[ ]
לפרסום זה יש: 22 הודעות

לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 31    דרוג כללי: 4.54

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2019