הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

מקצה העלית הוזנק קצת אחרי השעה 7. במקצה זה הוזנקו שלוש קטגוריות : עלית בוגרים: 35 רוכבים עלית נוער : 19 רוכבים. עלית נשים: 4 רוכבות. סך הכל: 58 רוכבים ורוכבות.
מאת:  אלעד פלטין Power-Train לאתר של אלעד פלטין Power-Train
14/6/2004, 09:48

                

   

 ההקפה הראשונה יצאה לדרך 
ההקפה הראשונה יצאה לדרך, כאשר המובילים מלפנים מתחלפים במהרה והקצב מהיר. במידה והיו ניסיונות בריחה בהקפה זו, אלה נתפסו במהרה. בניגוד לשנה שעברה, נראה שהמתח הכללי היה די גבוה ומעט מאוד רוכבים נשמעו מדברים, במיוחד לאחר תאונת רוכבים, כבר בתחילת ההקפה.
המתח והמהירות של הפלטון עלתה, כל רגע שאחד הרוכבים הדומיננטיים עולה קדימה (מחשש לבריחה). לקראת סוף ההקפה, לפני הפנייה לעגור, הקצב מעט יורד ועולה שוב בפתאומיות בתוך העלייה, לאחר הפנייה לעגור, מישהו מלפנים פורץ קדימה והפלטון מתפרק לשתי קבוצות גדולות, הישר בכניסה להקפה השנייה. לרוע מזלם של קבוצת הבריחה הגדולה (נדמה לי שביוזמתם של VC חולון) הקצב יורד וקבוצות רוכבים שנשרו מאחור, חוזרים חזרה לפלטון.
אין ספק שבפריצה זו, נשרו מספר רב של רוכבים מהפלטון שהיה עד אותו רגע די אחיד.
שני רוכבים אדומים (רוכבי ת"א) פורצים קדימה ויוצרים בריחה, אילן אידלסון מרגיע: "הם תיכף חזרה איתנו".
וכך באמת קורה, הקצב בישורת מעט יורד.
סוף הקפה שנייה, הקצב גבוה, אבל אף אחד לא פורץ בעלייה.

 תחילת הקפה שלישית 
הפעם ישבתי לי מאחור ופיצחתי גרעינים (לא שקודם הייתי מלפנים...), שמח בחלקי שזאת הפעם הראשונה שאני עדיין עם הפלטון (-:
פריצה מלפנים, שני אדומים מרוכבי ת"א (יאיר איבין ורותם ישי) אחריהם, קופצים שוב, אילן אידלסון (CCC) וירדן גזית (רוכבי ת"א) שמנסים לגשר. כך נוצרות שתי קבוצות בריחה מהפלטון שאינו מגיב בצורה משמעותית (והכוונה בעיקר לVC חולון). כמעט עשר דקות עוברות, עד שאברהם פינקלמן עולה לקדמת הפלטון ומתחיל לעבוד, מתרגז קמעה (ואולי בצדק) שארבעה רוכבים מ CCC (גל צחור, ניל אובראיין, גלי רונן ואלעד פלטין) לא עושים את הרושם שהם מתכוונים לעזור לו (וכמו שאומרים בשכונה :"למה מי מת?" – יש לנו רוכב בבריחה מקדימה – 'למה שנעזור?'). לוקח מעט זמן נוסף עד שדבירי ורוכבים נוספים מ VC חולון מצטרפים לעבוד מלפנים, כדי לצמצם את הפער.
לרוע מזלם של ארבעת הבורחים, הם עבדו בסופו של דבר יותר אחד נגד השני, רותם ישי שהביט לאחור (300 מטר), הבחין רק באידלסון וירדן גזית באותו רגע הסתתר מאחוריו. לכן, שניהם(רותם ואיבין) לא ראו לנכון לחכות מעט ולעבוד ארבעתם יחדיו. בין הקפה להקפה וחצי נמשכה הבריחה, עד שזאת נתפסה, בעיקר על ידי עבודה של רוכבי VC חולון ורוכבים עצמאיים נוספים.
כניסה לעלייה השלישית, סוף הקפה שלישית, טעות קריטית שלי בנוגע ללקיחת בקבוקי השתייה ומצאתי עצמי רודף אחר הפלטון שדווקא עכשיו החליט לקפוץ לפנים. בעלייה זו, שני מועמדים טובים לניצחון, כל אחד בקטגוריה שלו - שגיא בנטל ודימה גורלקין, מתנתקים מהפלטון (בנטל עקב בקבוק שתייה שנפל והסתבך בגלגל הקדמי, דימה בעקבות פנצ'ר).

 נותרתי מאחור, לעבוד יחד עם אמיר טנצ´ר 
נותרתי מעט מיובש ומכווץ שרירים עקב זאת, לעבוד יחד עם אמיר טנצר(רוכבי ת"א), הפלטון עוד נראה מלפנים, אך מהר מאוד הוא בורח משדה הראייה (כנראה בגלל ניסיון הסגירה על הבורחים). עשר דקות חולפות, בנטל ודימה חולפים על פנינו במהירות, אני קופץ לפנים, אבל כל השרירים מהמותן ומטה מתכווצים באחת (תודה נתי-ים על הדאגה – באמת נראיתי כל כך רע ?(-: ) אי שם, היכן שהוא, 2 קבוצות הבריחה נתפסו בהקפה הרביעית. במידה והבנתי נכון, לקראת קו הסיום, דורון אמיץ פרץ ראשון, אחריו דבירי (שעבד לפנים לא מעט, משך שאר המרוץ), אחריו צחי בוייגן(CCC, גם הוא לא ישב מאחור רוב הזמן), אליו נצמד יורי (רוכבי ת"א) שהגיע שלישי, דורון אמיץ (VCחולון) הניף ידיים כשהגיע ראשון, דור דבירי (VCחולון) הגיע שני. בנוער – טל אייזנבנד (רוכבי מגידו) במקום הראשון (ושני כללי), שני – אנטון מיכאלוב (רוכבי ת"א), שלישי – ירדן גזית (רוכבי ת"א). במקצה הנשים – בוני אשל פרשה, נינה פקרמן (IWCC) הגיעה ראשונה, אחריה ענבר רונן (CCC) שזהו מרוץ הכביש השני שלה ! שלישית הגיעה חגית נאור (רוכבי ת"א).

 מספר דברים : 
המרוץ הוכיח שבבריחה מוצלחת, גם אם אינך הרוכב הכי חזק בדבוקה, כאשר הבריחה 'עובדת' יש סיכוי לא קטן שתצליח לגנוב את ההצגה כולה, כמובן, עם עזרה לא קטנה של קבוצתך. (קריא: הדבר אינו אומר שארבעת הבורחים הם רוכבים חלשים !!!) לפני שנה, ניצח את מרוץ בית ג'וברין ניל אובראיין CCC)) בזמן של 2:44:33. השנה, דורון אמיץ עצר את השעון על 2:39:07 – שיפור של יותר מ 5 דקות ! (יש לציין ששנה שעברה, הנוער סיים לאחר 3 הקפות את המרוץ – כלומר,פלטון קטן יותר לקראת ההקפה הרביעית). ארגון המרוץ – טוב מאוד, רק ראוי לציין מספר דברים : חלוקת מים: שתי נערות חמודות ל 58 רוכבים- ??? ראוי שיעמדו שם מעט יותר משתיים (או שניים, מסוכן להיות כאן סקסיסט). רכב הובלה: לפחות פעמיים, הגיח רכב שהגיע בכיוון הנסיעה הנגדי לפלטון וסיכן את הרוכבים, רכב הובלה בקדמת הפלטון, היה אולי פותר את הבעיה. מדליות - למרוץ כגון זה, ראוי להעניק גביעים (זהו הרי אינו 'סבב מועדונים'). בני המשפחה והחברים לקבוצה שעזרו בחלוקת המים – כל מילה נוספת, מלבד תודה גדולה מיותרת. הקהל : תודה רבה לקהל המעודד(במיוחד לקבוצה שלפני שער הסיום, מצד שמאל), 2 קמ"ש מהמהירות הממוצעת בזכותכם (קצת חבל רק, שיש כאלה שמעדיפים לפרשן מרוצי אופניים מחו"ל, במקום מרוצים מהארץ...) במידה וטעיתי בנוגע לשמות הרוכבים בבריחה, או במקום אחר – אתם מוזמנים לתקן.
 
 מרוץ ה-4CROSS הראשון בארץ...
מרוץ ה-4CROSS הראשון בארץ כל הפרטים על מרוץ ה-4CROSS הראשון בארץ שיערך בתאריך ה-1.5.04 בשעה 10:00 להמשך
 24 שעות למען קורבנות הטרור הישראלים - שנה שניה...
24 שעות למען קורבנות הטרור הישראלים - שנה שניה הצטרפו אלינו למרתון אופניים בן 24 שעות סביב הכנרת אשר יחל בקיבוץ עין גב ב- 6-7.05.04 בשעה 9 בבוקר להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של אלעד פלטין Power-Train...
 לתצוגת פורום
בית ג'וברין - מקצה עלית – הצהרת כוונות ?
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
 15/6/2004 :13:13 משתמש אנונימי  אבי ללא תוכן  לאיזה מרחק רכבתם?
 15/6/2004 :13:37 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad פ עם תוכן  ....


[ ]
לפרסום זה יש: 2 הודעות

לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 29    דרוג כללי: 3.37

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2019