הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

במקום הראשון בבנים ניצח מיכאל פפנהיימר בבית א' ואיתי גל בבית ב' ובבנות – ניצחה לי שמש
קרדיט: סיגל ירון
הועלה על-ידי: 
איגוד האופניים לאתר של איגוד האופניים
8/12/2005, 21:49

                

   

אתמול (ד') 7.12.05 החל מהשעה 10:00 בבוקר נערך מרוץ האופניים הראשון של ליגת אופני הרים בבתי הספר הנערך על ידי איגוד האופניים בישראל והתאחדות ספורט בתי הספר בישראל. כידוע בתחילת השנה הוחלט על הקמת ליגה תחרותית שתתקיים ברחבי הארץ בשנת הלימודים ומחנות אימון לתלמידים ולתלמידות מצטיינים. במרוץ השתתפו  23 נבחרות של תלמידים ו-6 נבחרות של תלמידות מבתי הספר השונים ברחבי הארץ. במסגרת זו הגיעו לתחרות 32 תלמידות ו-186 תלמידים מכיתות ז'-ח'. התחרות אורגנה על פי תקנון תחרויות אופני ההרים של איגוד האופניים בישראל.

המדובר בתחרות ראשונה מתוך 5 תחרויות הצפויות במהלך השנה. הבנים המשתתפים במרוץ חולקו ל-2 בתים אשר יתמודדו זה מול זה בתחרות החמישית והאחרונה.

כל בית ספר בנה קבוצה שכללה לפחות 4 רוכבים ו/או קבוצה הכוללת לפחות 3 רוכבות. בשנה הנוכחית פועלת הליגה רק בכיתות ז-ח ובכל שנה יתווסף שנתון לליגה. בתוך כך מלווים את הפרויקט בבתי הספר מדריכי ומאמני אופניים בוגרי קורס מדריכים ומאמנים של איגוד האופניים במכון וינגייט. כל מאמן בחר את אזורי האימון המתאימים גיאוגרפית לבית הספר ושילב תלמידים מעוניינים במסגרת האימונים. 

למקום הראשון בבנים בבית א' הגיע מיכאל פפנהיימר מחטיבת הביניים "נשר". בבית ב' ניצח איתי גל מבית ספר עירוני א' במודיעין. למקום הראשון בבנות הגיעה לי שמש מבית הספר אנה פרנק בקיבוץ שאשא.
 
עפרה פרחי, מנכ"ל איגוד האופניים בישראל הדגישה: "אנו שמחים על המרוץ הראשון של ליגת אופני הרים בבתי הספר שיוצא לדרך. אנו מאמינים שמרוצי הליגה בדומה לליגות של ענפים אחרים בארץ, יביאו את ישראל להישגים מהשורה הראשונה בענף האופניים בזירה הבינלאומית. החינוך לאופניים צריך להתחיל בילדות. מכאן, מבחינתי הפרויקט המרשים הזה הוא היסטוריה ואני גאה להיות חלק ממנה".

 לדברי אלי לאור, מנהל היחידה לפיתוח אסטרטגי בהתאחדות "אנו גאים לקיים את מרוץ האופניים הראשון של ליגת אופני הרים בבתי הספר. הפופולריות הרבה של ענף האופניים בקרב הקהל הרחב בישראל הביאה לכך שההרשמה לליגת בתי הספר באופניים היתה מרשימה למרות שמדובר בשנה הראשונה לפרוייקט. אני מנבא שהליגה תצמיח רוכבים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם".


קרדיט: סיגל ירון
 
 הפנינג ביער חרובית ...
הפנינג ביער חרובית ביום שבת ה 19 לנובמבר נערך הפנינג לכל המשפחה שכולו אופניים וטבע. ההפנינג נערך ביוזמת מועצה המקומית יואב ובארגון מועדון הרכיבה ALL RIDE . להמשך
 קראפט מגרמניה ואוכטרלוני מבריטניה ניצחו את המרוץ הבינלאומי ה-1...
קראפט מגרמניה ואוכטרלוני מבריטניה ניצחו את המרוץ הבינלאומי ה-11 – וולבו הר סדום המרוץ התקיים זו הפעם ה-11 במזג אוויר אביבי. מרוץ זה מסיים באופן מסורתי את מרוצי ליגת נביעות באופני הרים לשנת 2005 להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של איגוד האופניים...
 לתצוגת פורום
מרוץ האופניים הראשון בישראל של בתי הספר
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
 17/12/2005 :20:53 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד אליאב עם תוכן  אני גם הישתתפתי
 9/12/2005 :14:51 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  הראל חיים ללא תוכן  אני השתתפתי במרוץ
 2/3/2006 :16:10 משתמש אנונימי  צבי עשהאל עם תוכן  יופי אני הייתי מקום 17


[ ]
לפרסום זה יש: 3 הודעות

לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 15    דרוג כללי: 3.93

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות