|
ע בכור |
אני רוכב מקצוען אף על פי שאני בן 14.
אני רוכב מאז ומעולם,
אני אוהב לרכב בירקון אני מכיר שם כמעט כל "אבן ואבן" אז עם מ...
|
|
|
בלוג זה נצפה 16682 פעמים
|
18/7/2007 קרנק
3482
|
בחנו היטב את מצב השינים ואת מידת העקומימיות של הפלטות. בגלגלי שיניים מודרניים חלק מהשיניים קטומות כדי לסייע להעברת הילוכים חלקה. עם זאת נסו לזהות שיניים שבורות , מעוכות או עקומות. אם הפלטה במצב טוב צורת כל שן דומה פחות או יותר לטרפז סימטרי. סובבו את הקרנק לאט וודאו שהפלטות עצמן ישרות. פלטה עקומה עשויה לגרום לרעשים וקפיצות הילוכים. |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:51:56 PM |
18/7/2007 צירים
3481
|
ציר בעל מיסבים תקינים, מסוככים ומכוונים, מסתובב חלק ואין בו חופש צידי. פרקו את הגלגל מהשילדה ונסו לסובב את הציר עצמו. כך תוכלו לזהות ביתר קלות חספוס בתנועה. כעט החזירו את הגלגל למקומו ולחצו עליו ימינה ושמאלה.תנועה מוגזמת מלווה בנקישות תעיד על חופש בציר. לעתים טיפול בבעיה מצריך שיפוץ או החלפת מיסיבים בציר. |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:51:06 PM |
18/7/2007 חיזוק ברגים
3480
|
חשוב לבדוק שהברגים הבאים מחוזקים כראוי:ברגי חיזוק מוט הכידון לצינור הראש, ברגי חיזוק הכידון למוט הכידון, בורק חיזוק הקרנק לציר מרכזי, ברגי גלגלי השיניים בקרנק, ברגי חיזוק מוט הפדל והפדל עצמו. לבדוק את כל הברגים הקשורים למעצורים והברדים המחזיקים את גומיות המעצור לגוף המעצור בורג או מנוף החיבור המהיר של מוט האוכף ברגי חיזוק כבלי ההילוכים הקידמי והאחורי, וברגי חיבור מוט כלוב הבקבוק. יחד עם בדיקת ברגי מוט הכידון בידקו השהכידון ישר!. |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:45:28 PM |
18/7/2007 גלגלים (חישוק)
3478
|
סובבו את הגלגל ושימו לב למרחק החישוק מרפידות הבלמים (למי שיש V ברקס) כך תאתרו שמיניות. שמיניות קלות אפשר לתקן על ידי מתיחת החישוק. נסו לחוש את מתח החישוקים. בגלגל האחורי מתח החישוקים גבוה יותר בצד של הקסטה. בכל מקרה, באותו צד התחושה צריכה להיות אחידה. לאחר מכן ודאו שהגלגלים משתחררים בקלות . רכיבת שטח מייצרת עומס עצום על הגלגלים במיוד על הגלגל האחורי. |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:35:08 PM |
18/7/2007 צמיגים
3477
|
בדקו היטב את הצמיג כדי לאתר קרעים חורים או סדקים. סימני השחיקה בצמיג די ברורים מעבר לגודל ושלמות השינים. נסו לזהות קרעים וסימני יובש ב"קירות הצדדים". סימני יובש עלולים לגרום לכשל של הצמיג בדרך. על כן החליפו צמיגים בלוים בזמן. בידקו את השינים ואת החספוס על פני הצמיג. צמיג בלוי לא יאחז היטב על פני השטח ועלול לגרום להחלקה לא רצונית |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:28:35 PM |
18/7/2007 שילדה
3476
|
העבירו מבט בוחן על השילדה על מוט ההגה על המזלג האחורי על מוט האוכף ועל המושב ודאו שאין שברים או סדקים העלולים לקרוס בעט מאמץ שימו לב במיוחד לאזורי החיבור והריתוך שם בדרל כלל נקודות התורפה של האופנים יש להחליף חלק פגום אם נתגלה או להתייעץ עם מומחה לגבי פתרונות |
פורסם על ידי ע בכור @ :7/18/2007 9:23:36 PM |
|
|