|
אלעד פלטין Power-Train |
|
מה הייחודיות של POWER-TRAINING ?
-שיפור בכושר הגופני ורמת הרכיבה - מובטח ! (בתוך חודשיים)
- אין צורך באופניים (למה ש...
|
|
|
בלוג זה נצפה 6060 פעמים
|
28/10/2008 אז מי נשאר לנו בקבוצה כדי להתחרות ?
3989
|
עבדכם הנאמן וMR גרינברג. לקראת המרוץ ידענו בוודאות דבר אחד : אין פייבוריטים, מכייוון שמרבית הרוכבים בפלטון הישראלי השנה, לא נמצאים בכושר טוב. מרביתם לא הצליחו להחזיק את העונה (כל אחד וסיבותיו הוא). הבושה הגדולה ביותר היה מקצה הנוער עלית לו התייצבו 3 רוכבי נוער. (קצת אינטגריטי על ה250 אלף שקל שאיגוד האופניים הוציא על 'הקייטנה' בספרד לא תזיק הייתי חושב, המינימום הוא לבוא ולהתחרות...כמו מקצוענים...אלק מקצוענים). ובכן, 5 דקות לזינוק, אני עדיין בודק את הרוכבים בשאר המקצים (שני לבני - תחרות כביש ראשונה + תחרות שחייה מאתמול). ועוד ועוד ועוד..... מכשיר קשר אחד שכחתי בבית (אביחי מזנק נטול אוזנייה-פאק שלי) בעליות של החימום אני מרגיש שהולך להיות יום טוב. 2 דקות לזינוק אני שומע בקשר : "שים לב לאייטור, הוא חזר מחופשה מספרד וויקטור, הוא כל הזמן רוכב...." אני מסתכל על שניהם על קו הזינוק ומחליט שאייטור יותר מסוכן, למרות שאצל שניהם אחוזי השומן לא מזהירים במיוחד. מזנקים.... דקה לאחר הזינוק, בפנייה ימינה, אני פשוט מרגיש טוב ונותן איזה פריצה קטנה, סתם לשחרר שרירים, ולאדי הענק ואלכס יוסוף עליי, 30 שניות ואני רואה שהפלטון סגר, אני אומר לאלכס שיעזוב, חבל על הכוחות, אבל הוא ממשיך להיות במרחק של 5-10 שניות מהפלטון, כמה שניות עוברות וויקטור מגשר לשניהם.... אני מחפש את VC כולם מסתכלים אחד בשני והקצב יורד, כאשר ה 3 (אלכס/ולאדי וויקטור מתרחקים) .....ומתרחקים....עד שלפתע הפער כבר נפתח ל2 דקות כאשר חוששים שהמסטרס פרו והנשים ישיגו אותנו... אני שואל בחיוך את פינקלמן (VC) האם הם צריכים שירי עידוד כי המצב לא נראה טוב (VC הקבוצה הדומיננטית שלא היה לה נציג בבריחה).
סיום הקפה ראשונה, אני מרגיש שבעליות הרוכבים לא מי יודע מה בכושר, או שפשוט הם חוסכים יותר מדי ל 100 ק"מ הבאים. ????????????
לקראת נחושה (ק"מ 35 במרוץ) מספר התקפות של כמה קבוצות (סירקין, דבירי, רהט ועוד) אביחי מגשר כמעט לכולן אבל הבריחה נסגרת מיד בסיום העלייה, וכך, בדיוק כמו בספרים (מזמן לא עשיתי זאת, אבל זה עובד יופי) מרבית הרוכבים היו עייפים מ 3-6 קפיצות ב 2 דקות האחרונות.... בום אני מנסה קפיצה בסיום הירידה, אני מרגיש שעליי יושב רוכב נוסף, לא מנסה לזהות מי זה, רק שאני רואה שאני לא מצליח לשמור על המהירות בתחום האנאירובי אני מבין שנמצא איתי רוכב בדיוק מהקבוצה שאני עכשיו צריך - אסף רבי מ VC חולון. (כעת VC לא ירדפו כדי לסגור את הבריחה של אסף ושלי...+ 50% מקבוצת סגל מומטום=אביחי גריברג תוכל לנוח בפלטון) |
|
יציאה להקפה חמישית |
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :10/28/2008 7:46:52 AM |
28/10/2008 הקפה שנייה....
3990
|
בבריחה - השתדלנו להעלות את הקצב לפחות ב 15 דקות הבאות, כדי להעלם כמה שיותר מהר לפלטון מהעיניים. הרגשתי מעט יותר חזק מאסף, כך שהשתדלתי לעבוד מלפנים אל תוך העליות ולהמשיך ככה (לתוך העלייה), מצד אחד שאכנס 'עייף' לעלייה אבל שבקטעים הקריטים לא נפסיד זמן. ייאמר לזכות אסף שהוא נתן את כל כולו עד הסוף והוא רצה לנצח בדיוק כמוני ), כך יצא שההקפה השנייה שלי הפכה בעצם להקפה המהירה ביותר במרוץ - 41 דקות. הקפה שלישית...עדיין אין מידע כמה אנחנו מהבריחה...לא הבנו אם 3 דק' או 2 מהראשונים ודקה בקירוב מהפלטון. נתי נותן מים מהרכב ליווי, אבל לא זמנים מדוייקים מהבריחות.... ככל שאנחנו מתקדמים קדימה בהקפה השלישית אני מרגיש שאסף מתחיל להתחזק...לקראת העלייה הלפני אחרונה (ק"מ 70) מגשרים אלינו שלושה רוכבים : אייטור אזפיאדו, ערן פרוהמן ויניב אלירז (יכול להיות שהיה עוד מישהו ???) כשאני רואה את אייטור עובד מלפנים אני כבר ממש מתבלבל - אולי ויקטור נשר אחורה ?? בעליית סיום הקפה שלישית (ק"מ 72-74) אני מרגיש את הטריות ברגליים של אייטור וערן, מקפיד להיות בינהם ולא 'להתבזבז' יותר מדי. אייטור מנסה לפוצץ ללא הועיל, ערן קצת מתרגז על זה שאסף נשר לאחור....ההפגזה ממשיכה, אני משתתף יחד בחגיגה אבל עדיין מזכיר לעצמי שאני 35 ק"מ יותר מהם בבריחה...אסף רבי נושר ואחריו גם אלירז.... אנחנו נשארים שלושה (פרוהמן, אייטור ואנוכי) ליד תחנת הדלק בית ג'וברין אני מקפיד להביט לאחור לראות אם יש לנו אורחים, הפעם אני מסתכל, ואני רואה איזה 'איש כחול' עם שרוולים כחולים - אביחי ???? ואללה אביחי, אני מסמן לו לאחור 'בתנועות מגונות' שיעשה אתזה כמה שיותר מהר (פה הקשר באמת היה בהחלט חסר). ואביחי עושה את הגישור סולו של יותר מ1 דקה - מה שהוא יודע לעשות הכי טוב בפלטון הישראלי (מי שעושה זאת יותר טוב זה יורי לוינסון, רהט, סירקין בעליות קצרות ומקסים שהוא מחליט להיות רציני). אביחי מגיע ויש טעם של פודיום באוויר. אני מרגיש כבר על הפנים (הג'לים התחבאו יותר מדי טוב בחולצת מומנטום) הקצב עולה קדימה. המצב היה ככה: אייטור חזק במישור ונותן יותר ממה שאני מצפה ממנו, ערן פחות או יותר בכוחות שלי ואביחי לראשונה אני מרגיש שהוא בשליטה, חזק והגיוני יותר מכולם. אנחנו מסיימים את ההקפה הרביעית בעלייה ואני מרגיש את העייפות של ערן ואייטור בעלייה, יופי אם אנחנו תופסים את הבריחה אנחנו בעניינים, בינתיים הרכב ליווי מגיע אלינו (נתי ים) והשופטים מראים שלט של 1:30 - 1:20 אנחנו מרגשים טוב למדיי, אף אחד לא משחק משחקים, כל אחד נותן את מה שהוא יכול בדיוק ואף יותר. ק"מ 105 אנחנו רואים בעיניים את הבריחה מתקרבת.... לקראת עליית הקקטוסים (ק"מ 115 בערך במרוץ) אני מבקש מאביחי שייתן לי להגביר ושהוא יישאר מאחור וישים לב לאייטור... 2 סיבות: - אייטור וערן חלשים יותר בעליות (לא הרבה, מעט חלשים) - תכננתי 'להיקבר' במישור ולתפוס בהמשך את הבריחה שההפרש ממנה כבר ירד לדקה, כאשר במידה ואביחי מתייצב יחד מול כולם בעלייה בסיום, אין להם סיכוי מולו (טריות של המרוץ ויכולות ספרינט). ואז.....בדיוק אנחנו מצליחים לתפוס את אלכס יוסוף מטים משגב ואז........ אז מגיע MR מרפי.... בדיוק שאני עומד על הפדלים ומרגיש שהסבולת עובדת לטובתי בעלייה, למרות התזונה שלא היתה משהו... ...פויייינטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט הגלגל משמיע קול מתכתי קר ואכזר ואני כמעט מתהפך לפנים, אחד השפיצים נקרע מהחישוק הקדמי והגלגל מתעקם לגמרי ולא מאפשר המשך רכיבה.
|
|
יציאה להקפה שנייה |
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :10/28/2008 7:48:51 AM |
28/10/2008 החלפת הגלגל לא היתה מספיק מהירה
3991
|
אבל היתה מהירה מספיק, אני מקבל דחיפה חזקה בישבן (שעוד רגע והייתי בטוח שאני לא צריך יותר לפדל) (-: אבל בהחלט שלא יותר מזה....מלבד קריאות של נתי : "ידיים למטה ו... תמותת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" מה הוא רוצה, אני לא מספיק מת כבר עכשיו ? 3-5 דקות של מעל נגד שעון....אייל רהט, מרגליות וליבנר תופסים אותי ואני לא מצליח לשבת, אני פשוט מרגיש כתרנגולת שחוטה...זהו, נגמר כנראה, אני מנסה שוב ללחוץ ולהוציא משהו מהרגליים - שום דבר. רוכב נוסף (לא חשבו מי) משחק איתי משחקים של תופסת במקום לעבוד מסודר.... לא מכובד ! לא נורא לכל אחד יש משהו ללמוד.
מלפנים, בדיעבד, הבנתי שלאחר ש'שלישיית המוסקטרים' (ליבנר/רהט ומרגליות) הגיעו לאייטור/אביחי/ערן ואלכס... הוטתה הכף לגמרי לכיוון המקום השלישי...וחבל. "אין ספק שאם היו עובדים כמו שצריך ולא משחקים ב XXX" היינו תופסים את ולאדי וויקטור (אביחי ואלכס בשני מקרים שונים) ...אפשר להגיד להם : "תקפצו" אבל מול מי ? מול רגליים טריות של שלושה רוכבים ? הסיום ידוע כבר וזה מה חשוב.
כל הכבוד לכל הרוכבים, בעיקר לאלה שהיו שם בבריחה באזורים שבין ה 50 ל 120 ק"מ בריחה. ואגב בנוגע לגלגל השבור הכול באשמתי ואין זה מזל רע !!!
כל הכבוד לולאדי, אלכס ובעיקר לויקטור על הניצחון המתוק.
בנוגע לסגל - מומנטום. 2/5 קבוצה זה לא מספיק בשביל לנצח, למרות שעידו סירקין (שהוא בכושר) לפעמים מוכיח שמספיק רק רוכב אחד בשביל זה.
|
|
בדרך לפגרה |
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :10/28/2008 7:50:57 AM |
|
|
הבלוגים שלי |
העברת הילוכים נכונה | הבדל השימוש בין מד דופק למד הספק | חשיבות מסגרת האימונים הקבועה והמסודרת + מו | האם זה הכול בראש ? | טעויות של מתחילים - קניית אופני נג''ש סתם | כיצד בודקים האם אנחנו שותים מספיק ? | ההבדל בין שכונה לפשטות ומה שלא פשוט, פשוט | סיפורו של כרטיס הביקור וגברת כריזמה | האמת האכזרית של ה SPINSCAN - כיצד אנחנו מת | איך נרשמים לחצי איש הברזל בלי לדעת לשחות ? | PowerTraining לרוכבי אופני הרים - מאת אריה | עקרון הסימטריה במעבדת PowerTraining | תחרות ה CX בפתח תקווה - סיכומים וניתוח | חידושים והשגות במעבדת PowerTrainig | תחרות POWER_TRAINING - מי רוצה לזכות בשילד | עיתונות וספורט וחוסר בתרבות ספורט. | זהירות בדרכים - פרסום מס 3 | דרך אחרת לשפר כושר גופני ורמת רכיבה - חווי | POWERTRAINING - סיכום תקופה | מעבדת POWERTRAINING במושב גינתון | ספרו החדש של יוהאן ברוניל התפרסם בעברית - | מאמן וספורטאי, גבול האחריות של כל אחד מהם | אולי מספיק עם הרגש ???? | ריצה, פציעה, גמישות וטכניקה....מי נגד מי ? | אימוני הספק ללא מד הספק | בדיקות מעבדה או בדיקות בשטח – מה עדיף ? | כמה יחידות אימון אפשר לעשות בספרינט ? | סל''ד נכון ודיווש עגול - מה עלינו לשפר ? | כמה כסף מרוויח רוכב מקצוען ? | אימוני ואטים ומה שבינהם, ''איש הברזל'' הא | מחנה אימונים קבוצת מומנטום - תחילת עונה | אימון עם מד דופק ומד הספק מה ההבדל ? | אופני דחיפה לילדים - האם זה באמת מקדם ? | ההבדל הגדול ביותר בין מד דופק למד הספק.... | בגדי הקבוצה החדשים + סיכום אימון שבת | 1800 ק''מ + 12 תחרויות ואופניים חדשות ,כל | שליטה, יצרים, כושר גופני, בריחות...ועוד | סיכומים - אימון שבת | ניצחון ישראלי ראשון בקנדה - עופר פוזנר | עופר פוזנר - איך בקיובק, מסתדרים ? | דיווש עגול - טכניקה - איך וכיצד ? | אימוני נג''ש לקראת אליפות ישראל | קבוצת סגל מומנטום הרים בשביל עדולם | מומנטום-מקימה קבוצת רוכבי הרים חדשה | קבוצת סגל מומנטום הרים - פותחת קבוצת כביש | סיפוקים מידיים | עופר פוזנר - רוכב האופניים המהיר | בוקר טוב לכל הכבישונים | (שוב)''אנחנו מחפשים קצת יותר רגש'' | פגרה בלי כנפיים | תוצאות ספורטאי סגל מומנטום הרים במרוצי סופ | מרוץ בית ג'וברין - מרוץ סיום העונה, סיכומי | מומנטום ממשיכים לרכוב עם תנופה | קבוצת סגל מומנטום הרים - דיווחי מתחרויות ס | תודה לחברים שיודעים לפרגן ולדאוג בכל רגע(ס | מחנה אימונים תחילת עונה - חנוכה 2008-9 | כיוון אופני כביש - לימוד היסודות | יום הזיכרון לחללי תאונות הדרכים – למי זה ט | מרוץ בית ג'וברין - חוויות ממקצה עלית גברים | TRAIN YOUR LIMITATION & Race Your Strength | מרוץ התפוח - חוויות של קבוצת סגל מומנטום | קבוצת סגל מומנטום- רוכבים עם תנופה | כושר גופני ואימון - הסף האנאירובי | מחנה אימונים לחג החנוכה - קיבוץ עין חרוד | אימון כוח לצעירים – בכלל עניין של תפיסה (ג |
הוסף בלוג |
|
|
|