ניצחון ישראלי ראשון בקנדה - עופר פוזנר
 מאת: אלעד פלטין Power-Train
(סוף כל סוף אולי, מבין אולי את ההבדל בין טריאתלט לרוכב אופניים) זהו הניצחון השני !! הבינלאומי לקבוצה, על אופני סגל, הראשון היה של ניר זוהר באלפ דואז לפני שנתיים, ועכשיו פוזנר סוגר מעגל.
נפתח ב: 20/7/2010

לעמוד הבית של אתר הרים
הרים > בלוג
 אלעד פלטין Power-Train
מה הייחודיות של POWER-TRAINING ? -שיפור בכושר הגופני ורמת הרכיבה - מובטח ! (בתוך חודשיים) - אין צורך באופניים (למה ש...

שילחו לי הודעה
 הסקירות שלי
  
  
  
  

בלוג זה נצפה  2552 פעמים
 20/7/2010   המרוץ ע"ש לוק בריסון (רוכב עלית ממונטריאול שנהרג בתאונת דרכים לפני כמה שנים) 4634

נפגשים ב 17 ונוסעים לתחרות הראשונה יחדיו ,הוא פשוט לא רואה אף אחד ממטר ,לכן הוא מיוחד וחזק ועשיר .
אני מגיע ב16.55 ,הדלת נפתחת ב 17 סילוון עצבני ,הוא מחזיק את המקום השני בתחרות בסבב ,אין לו אלוהים הוא רוצה מקום ראשון .
והוא מסביר "מקום שני לא מעניין אותי כאילו שלא התחרתי לא הייתי שם  "
אבל לפני הכול צריך להכניס 2 זוגות אופניים 4 גלגלי ספר 2 תיקים ועוד כל מיני שטויות משאבה לתוך הפורש של סילוון הלחץ מטורף אומרים כי יש פקקים ובונים בכביש ,אסור להעיר שום מילה ,
הוא חוטף עצבים ,הכול צריך להיעשות על פי דרכו  .
הכול מסודר מתחילים לטוס אין רמזורים אין עצור אנו טסים .
ואז הוא שואל מה המטרה שלך במרוץ ?
הוא מצפה לתשובה אחת וזה ברור שאני יהיה הדומנסטיק שלו .
ואני עונה לו בפשטות לנצח ,הוא מאוכזב אתה רואה את זה על פניו אבל אני מוסיף באותו משפט ,זה יהיה לי כבוד גדול לעזור לך לנצח במידה ואוכל ,אתה אבל צריך להנחות אותי ,
עכשיו הוא מרוצה  ,אבל  אתה צריך לעשות מה שאני אומר לך אבל בדיוק ,אנחנו נעשה תרגול לפני התחרות ,הוא מכיר את המסלול בברור .
אנו מגיעים נרשמים כולם מכירים אותו ומברכים אותו ,אלוף קנדה .
אנו עושים את המסלול ,המסלול ידידותי שטוח עם עליות קטנות אבל 10 ק"מ שטוח עם פניות פשוטות .\אנחנו מתרגלים את 2 הק"מ האחרונים אני צריך להוביל עד 200 מטר לפני הסוף כמובן לקפוץ בזמן הנכון ולברוח .
להוביל כ 500 מטר .
עבודה מאד קשה ,בפרט שהגיל הממוצע הינו 32 בערך   .
המרוץ מתחיל
זיוני שכל בצרפתית 10 דקות .
ירית הפתיחה הפלטון קופץ ואני איתו היכן סילוון מה הולך פה .
מסתבר שאני קופץ עם המקצועניים ,אני מיד חוזר איזה מזל .
סתם השקעתי כוח .
אני מתחבא שלא יראה אותי ,יושב מאחריו בשקט מזל שלא ראה אותי היה סתם מתעצבן ,זה ממש עיצבן אותי .
עוד פעם זיוני שכל 10 דקות כל החימום לא שווה .
הפעם זה אמיתי ירייה ופותחים כמו משוגעים המסלול משורי הפלטון נע המהירות של כ 50 קמ"ש אחרי ק"מ פנייה כולם נכנסים לסיבוב באגרסיביות ללא חשבון גם אני שם ללא פחד ,יש לי תפקיד אני צריך להיות לפני סילוון ולהוביל אותו ,
איך עושים זאת במהירות כזו ,המטרה להיות ה 10 הראשונים ,אני מאחוריו זה לא טוב ,אבל גם סילוון באמצע ,אנחנו בחימום אבל איזה חימום מטורף .
ואז קפיצה ראשונה האדומים פורצים אבל חזק ,סילוון מסתכל לאחור אני לידו מבט אחד וזה מספיק אנחנו צוות ,סוגרים מגשרים ואנחנו בבריחה שלא מחזיקה הרבה אבל מייצבת אותנו בחלק הקדמי של הפלטון  .
אנחנו כל הזמן עובדים וסילוון יושב עלי ,אני יושב חזק על הגלגל שלפני ממש מוצץ אותו .
אנחנו בק"מ ה 9 אני יודע מה אני צריך לעשות להוביל להיכנס לפנייה ראשון למשוך חזק לתת לסילוון לקבל נקודות בספריט סיבוב ראשון .
כן זה קורה אני מוביל עד 300 מטר לפני סיום הסיבוב ומתפרק היו חסרים לי עוד 100 מטר על מנת שסילוון יסיים ראשון ,אבל הוא סיים רביעי לא רע .
מהירות ממוצעת של הסיבוב הינה 45.7 לא רע לחובבים .
סיבוב שני מיד בריחה אני יושב מקדימה לא מגיב וזה טוב אחרים עושים את העבודה ,מתרגלים למהירות מרפים יודעים מי חזק ,כל פעם בורח קופץ אחר אנו מגיבים רק שיש משמעות לבריחה ,המהירות אינה משתנה יורדת משהו ,סיבוב שני יורדת ל 42.2
הפלטון משחק מאיט בודקים יכולת בסיבוב זה אין נקודות אבל בכל אופן אנו בורחים לפני סוף הסיבוב ומסיימים בין הראשונים .
סיבוב שלישי נסיון בריחה של האדומים ,נוצרת קבוצת בריחה סילוון איתם אני רגוע בתוך הפלטון יושב ונח ,הבריחה נתפסת מהר מכפי שציפינו .אנו מגיעם שוב ל2 ק"מ אחרונים אני עולה למעלה ונותן לסילוון הפעם את מה שרצה מקום שני ,אבל אני משלם על זה .
איני יכול להחזיק בפלטון .המהירות בסיבוב הזה הייתה 43.67 .אני יורד לאחור ונח אבל ממש כ 5 דקות התאוששות מביאים אותי שוב קדימה .
הפלטון כנראה נח לפני הסיבוב האחרון ,המהירות 42.5 אבל אני מנצח בספרינט סיום ללא ניקוד ,זה נחמד .
הסיבוב האחרון .עכשיו זה מתחיל הפלטון עצבני 3 ק"מ לסוף אני לוקח הובלה ל20 שניות ונותן מיד לעבור אותי ויושב מקום שלישי רביעי סילוון מאחורי .
בריחה חזקה אנחנו איתם כולנו מקדימה 2 ק"מ לסיום נופלים עוד 2 נשארנו 3 סילוון נותן לי סימן לקפוץ אין לי כוחות מצליח לברוח איתו ועם עוד אחד אך מתפרק סילוון ממשיל עם הילד ,ואז כמה חזקים קופצים מעליו ,אותי עוברים רבים אין לי כוח סילוון מסיים שמיני או משהו דומה .המהירות הממוצעת 45 ממוצע כללי 44 משהו .
סילוון ניגש אלי אומר זה היה מדהים אני מרוצה .
נראה אותך בשבת .
עוד יומיים בעיר הבירה אוטווה עוד תחרות .
 

אתם יכולים לשלוח לעופר מיילים (הוא עדיין לא פתח מועדון מעריצים וגם לא סילואן....)

ofer@arnir.co.il

 

פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :7/20/2010 1:52:12 PM
4633
 
 יום שישי מגיע מהר יותר מכפי שחשבתי
בבוקר שעה וחצי רולר היום פעם ראשונה ללא ידיים לא להתלהב בקושי דקה .
אחר כך מתיחות ועוד שטויות להתארגן ליציאה ,אני לא נוסע עם סילוון ,יש לו סידורים משלו ,התארגנתי עם קלוד ,הזמנתי בית מלון ליד  מיקום התחרות ,אחר כך התברר כי זה חצי שעה נסיעה.
אני נוסע לדירה להכין את החפצים ,האופניים מוכנות כבר ,הכנתי אותם מיד לאחר הרולר ,ניקוי לפי שיטת גילי וקדימה תחרות .
קבעתי עם קלוד שאחכה לו בשתיים המכון ,למזלי הגעתי מוקדם ,אז בדקתי שוב את הבגדים ולהפתעתי הנעליים בתוך הסטודיו ,טוב מה הבעיה אני עולה ולוקח אותן .
למרבה הפלא אין אף אחד במקום ,לעזאזל מה עושים ,מתקשרים לקלוד ,אין לו מפתח ולפאולו ,הוא בטורונטו .
קלוד עושה כמה טלפונים ולמרבה הפלא תופס את דייב וזה מציל את העניין ,אבל איזה פרצוף ,לא להאמין ,הוא גר אולי 3 דקות מהסטודיו והיה צריך להיות שם בכלל .
 
הנסיעה הינה משורית כנראה כמו בכל קנדה ,עוד לא נתקלתי בהרים רציניים ויש אבל לא בצד הזה בסביבתי,אז נוסעים והנוף הינו עצים ירוקים גשרים הרבה גשרים  ואז נהר ונחל ושוב נהר ושוב עצים ,קניונים ענקיים .
הכביש רחב אפשר להירדם בו וגם לא ניפול מהכביש  ביציאה מהעיר 12 מסלולים ואחר כך רק 4 ,מה זה בעצם מעניין בכלל .
3 שעות עם עצירת קפה בהורטון קפה ,  אפילו בצבא הקפה יותר טוב ,לצידו תמיד משהו מתוק ,הפעם לקחתי משהו עם מייפל  אבל הרבה הרבה ,טוב לא כל כך ,אבל בשביל הטעם .
מגיעים לבית המלון שכמובן אין לו חניון צריך להשאיר את זאן (חברה של קלוד) לשמור וטוב שכך .עולה חנייה עוד 20 דולר בקבלה ואני משלם עוד 30 עקב הרשמה מאוחרת למלון .
קלוד ידע שאני נוסע כבר בתחילת השבוע ושוחחנו שיזמין אבל עד שהוא לא מקבל הוראה מפורשת לא עושה דבר ,וגם שמקבל הוראה ,זה לא שהוא עובד אצלי ,אז צריך לוודא ביצוע ,טוב הוא לא עובד כבר שנה .
 
מעניין ממה מתקיים ?
למזלנו יש נקודת רישום בקומה 5 ,אז מהר הולכים לשם ,שוב פעם בעיות עם התעודה שלי אף אחד אינו מכיר אותה ,לא באים לכאן הרבה זרים רק קנדיים ואמריקאים .
זו תחרות נחשבת לכן באו הרבה מהסוגים הנידונים ועכשיו היא בינלאומית בגללי.
אני מזנק מחר ב 9וחצי אבל היות ואיני מכיר את השטח אנו מחליטים שיוצאים ב 6 וחצי משום שהנסיכה מזנקת בשבע .
 
מגיעים לשטח התחרות ,איזה כיף כבישים טובים ,בקנדה הכבישים יותר גרועים משלנו בהרבה ,אבל אילה אחלה .
יש לי כאב ראש נוראי ואני עייף המיטה הייתה זוועתית ,גם לשלם 150 דולר וגם לא לישון מחריד .
אמרתי לקלוד ,אני ישן שעה תעיר אותי ב 8.30 וכרגיל הוא שכח .
התעוררתי ב9 אבל ישנתי ממש טוב .
התלבשתי התארגני והגעתי בנג"ש לאזור התחרות ,המרחק כ 4 ק"מ ,מזל שהסביר לי את המיקום ,פשוט עברנו שם אחרת לעולם לא הייתי מגיע .
את כך אני צריך לשירותים וכולם תפוסים המרוץ שלנו מתחיל עוד כמה דקות ,מזל שמאחרים מעט ,סילוון איננו לא ברור מדוע ,אחר כך שמענו סיפורים ,הוא דיבר עם אישתו ,לדעתי הוא אחרי השיא הוא כל כך נהנה לספר על האליפות שניצח.
אז אין לא ראש לתחרויות וכך גם אומר.
מה זה משנה לי יש תחרות ואין לי זמן לחשוב עליו.
 זינוק כ70 בני חמישים + מזנקים חלקם מוכרים לי מהתחרויות הקודמות ורבים חזקים מאד ,אבל זה מסלול שונה יותר עליות פחות סיבובים ,קצבים משתנים ,אבל אני מאד עייף .
אין תכנונים צריך לשרוד את ה 21 הראשונים .
מתחילים במישור אחרי ק"מ אחד עליה רצופה כמו ה2.5 ק"מ הראשונים של נס הרים ואולי עוד 200 מטר ,אבל זה נמשך כ4 ק"מ .כל סיבוב מישהו פותח .
הפלטון נשבר ממש בתחילה ,יש קבוצת בריחה ואני לא בתוכם ,אין לי היום את זה ,
אנו רואים את הקבוצה של 40 רוכבת לפנינו ,הם רוכבים מאד לאט .
לאחר העלייה הפלטון מנסה לתפוס את הבריחה ואז מסתבר כי הבורחים ישבו בתוך הפלטון שאסור להם לשבת בו ,כמובן השופטים רואים אבל למי איכפת .
כל אחד יעשה כפי שבא לו .....בדיוק כמו בישראל ((:
 
בקיצור הפלטון חזר להיות אחד ,אבל חצי ירדו ,אני בקבוצה הראשונה אני רגוע ,יושב ב10 הראשונים ללא בושה ,מרגיש שאני מתחזק יותר כל רגע .
יוצאים לסיבוב השני ,עכשיו אני חזק הרבה יותר ,אני שומר כוחות העלייה הזו מתישה אותי אני חייב גלגל ,אני עושה עבודה מדהימה אני יושב בין שתי גלגלים ,עולה אם ה 7 הראשונה ,הולך טוב ,עד שמתחילות בריחות
והם משתוללים הילדים ,אני שומר כוחות ועולה רק שבורחים יותר משלושה ,מסתבר כי זה היה שיקול נכון .
אנחנו תופסים בקלות את הבורחים .אני עושה פרצוף של עוזר ,עולה ומייד יורד על מנת להראות שאני רוצה אבל לא יכול .
את הסיבוב השני אני מסיים שלישי .
סיבוב שלישי כאן כבר העניין רציני כולם עובדים קשה בעלייה אף אחד לא משחק ,נשארנו 8 בקבוצה ושלושה מקבוצה אחת ,הם מתחילים לשחק למזלי ידעתי מי החזקים ,אני יושב על החזק
,לכן לגבי זה לא היה מעניין המשחקים שלהם .
וכשהוא מנסה אני איתו ,נשארו 10 ק":מ הקצב לא עולה משחקים בנחשים ימינה שמאלה ממש ילדים זה לא עוזר לאף אחד חוץ מאשר אחד באחת הפניות נוגע לי בגלגל ,אני מחזיק חזק .
מתיישר הבחור שלפני פונה ימינה פוגע ברוכב אחר ,כמעט נופלים אבל זה ניגמר בטוב .
כולם ממשיכים והמשחקים נהדרים אני יושב  שלישי רביעי בסבלנות אין מה להתרגז .
5 ק"מ לסיום יש בריחה של 2 ועוד אחד מנסה ואני סוגר בקלות ושוב בריחה ושוב אני סוגר ואז עלייה קטנה שאני אוהב ואז אני בורח ואז
אני מחכה להם .זהו נגמרו הבריחות .כל ה8 רגועים 2 ק"מ לסוף ,יש הגברת קצב מה הולך פה מנסים להוריד אותי לחסום אותי פתאום אני מוקף ק"מ לסיום ,
אני יורד לאחור ותוקף  מאחור .750 מטר שלושה עוברים אותי אני יושב עליהם עד ל 300 מטר לפני הסוף ואז סוגר את העניין ,לא היה פשוט שום סיכוי
פתחתי אולי 10 או יותר מטר .
הייתם צריכים  לראות איך מרגרט  צרחה ורצה אלי זה היה שווה הכול.
אני מאד מרוצה .
סילוון מגיע לפרגן ,הוא בסדר ,יצא אחרי הזינוק לא ברור מה קרה .
ניצחון מתוק וראשון בקנדה
אין מה לעשות הסגל עושות את העבודה .     
 
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :7/20/2010 7:50:30 AM
 הבלוגים שלי
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
הוסף בלוג
 הקישורים שלי
 לפורום של הבלוג
קישור
 מועדפים
הוסף למועדפים!
 אני בהרים
כתבות שלי
סקירות המוצרים שלי
סקירות המסלולים שלי
המכירות שלי
תמונות שלי
 התמונות שלי
טיול קטן בפרו (1997)
דרום פרו - ´הפאן אמריקה´ חלק קטן מהכביש שמתחיל באלסקה ומסתיים בארץ האש - ארגנטינ
טיול קטן בפרו (1997)
תגובות לבלוג
ניצחון ישראלי ראשון בקנדה - עופר פוזנר
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
תאריךמחבר\תהודעה
 23/7/2010 :12:26 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא דויטש ללא תוכן  כל הכבוד-עופר!
 20/7/2010 :18:38 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין מומנטום ללא תוכן  צודק.....  [תמונה]
 20/7/2010 :13:56 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- ללא תוכן  תמונות של הסגל שלי (((::
 20/7/2010 :15:23 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  לא רואים תמונות....


[ ]
לפרסום זה יש: 4 הודעות

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2017