אימוני ואטים ומה שבינהם, ''איש הברזל'' האמיתי של CT
 מאת: אלעד פלטין Power-Train
''איש הברזל'' בתוכנת ה קומפיוטריינר יכול לנצח גם קנצ'לרה וקונטדור ביחד, הדבר היחיד החשוב הוא, כמה ואטים להטעין אותו בתוכנה
נפתח ב: 2/2/2011

לעמוד הבית של אתר הרים
הרים > בלוג
 אלעד פלטין Power-Train
אלברטו קונטדור
מה הייחודיות של POWER-TRAINING ? -שיפור בכושר הגופני ורמת הרכיבה - מובטח ! (בתוך חודשיים) - אין צורך באופניים (למה ש...

שילחו לי הודעה
 הסקירות שלי
  
  
  
  

בלוג זה נצפה  4225 פעמים
 2/2/2011   לא מזמן נזכרתי באמירה של אחד המאמנים שלי בעבר 4744

בתוכנת הקומפיוטריינר במרכז האימון בגינתון, יש איש קטן, פייסמייקר, בו ניתן להשתמש כ"גזר" וירטואלי כדי למשוך אותנו קדימה באימון האינטרוולים. זה לא קשור מי מתחרה נגדו, אם תרצו (גם אין זאת אגדה) אבל את ה METAL_MAN אף פעם לא תוכלו לנצח, הוא יגיע שנייה אחת לפניכם, או 10 דקות, זה לא חשוב, תלוי בכמה ואטים תטעינו אותו. ומה, הוא לא מדבר, אפילו לא מצייץ, הוא רק רוכב במהירות שאומרים לו (כמו מקצוען אמיתי, לא שואל שאלות יותר מדי....((((: סובל בשקט ואפילו לא מקבל על זה כסף.

לפני יומיים, ללא חידוד או אימוני נפח מיוחדים, נתתי ל  ל METAL_MAN  לטפס את המסלול הוירטואלי של נס הרים עם  500 ואט שזה משהו באזור ה 7.7 ואט לקילו (לפי 65 קילו), מספר שהוא כמעט ודמיוני לחלוטין, אבל יש הטוענים שמנצחי טור מסוגלים להגיע למספרים הנ"ל. מצ"ב סרטון של רוכב קנדי Ryder Hesjedal תגלית השנה" של 2010 - ריידר הייסזדלר - 350 ואט ל 2:39 דקות על 72 ק"ג (בקירוב), שזה אומר : 4.86 ואט לקילו ל שעתיים וארבעים, מן הסתם ל 1 שעה Ryder מוציא האחרון הרבה יותר ובטח והרבה יותר למשך ... 12 דקות בנס הרים. אבל עד כאן, כאמור לא חידשתי שום דבר. ה METAL MAN עצר את השעון על 11:36 בדיוק. יחד עם זאת במידה והיינו נותנים לו להתחרות כנגד רוכב בשר ודם שמוציא גם כן 500 ואט בדיוק לעלייה של 12 דקות, הוא היה כנראה ומפסיד METAL MAN - למה ? מכיוון שהאחרון הוא מכונה לכל דבר, יעילות העברת הואטים, או הכוח לפדאלים נעשית בצורה מייטבית לחלוטין, מקסימאלית. (כמו רובוט, מכיוון שהנ"ל רובוט).

במידה ומעוניינים לנצח אותו במספרים הללו, צריך בקירוב, להוציא כ 5-10 ואט יותר מ 500, תלוי ב...יעלות הדיווש של הרוכב !!!!!

במידה ורוכב (נורמאלי - בשר חי ונושם), מוציא 300 ואט לקטע של 10 ק"מ, אבל, 48 % הולכים לרגל ימין ו 52% לרגל שמאל - הרוכב הנ"ל אינו מאוזן, הרוכב הנ"ל אינו יעיל. מעבר לכך, במידה ושרירי ההמסטרינג שלו לא עובדים כמו שצריך, והיחס בין הדחיפה למשיכה אינו מאוזן...אז שוב, הרוכב איננו יעיל.

בעזרת המכשור ושיטת האימון המיוחדת - ניתן בעצם לשפר כל רוכב, אם הוא רוכב עלית, מסטרס פרו, טריאתלט או רוכב מתחיל, מעבר לכך, גם רץ למרחק שאין לו איזון בין שני הרגליים, או בחלק מהשרירים שלו ברגליים. 

בקיצור - זה טוב לכולם.

וקצת חומר למחשבה : מה צריך רוכב נג"ש טוב להיות ?

הוא צריך להיות :

1. אווירודינאמי....

2. שיהיה לו הרבה ואטים (לקילו...פחות רלוונטי במישור אבל עדיין חשוב)

3. שהוא ידע לשמור על קצב ולשנות קצב

4. שהוא יהיה יעיל (סל"ד מייטבי ואיזון בין שרירים)

מנצח נג"ש באליפות העולם אינו בהכרח הרוכב שיש לו את הואטים הגבוהים ביותר....השאלה...

טוב, בשלב הזה אתם בטח כבר יודעים.

רכיבה יעילה

אלעד

0523541563

elad.bike@gmail.com

 

 

הרוכב הכי חזק שפגשתי
הרוכב הכי חזק שפגשתי
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :2/2/2011 12:52:28 PM
 הבלוגים שלי
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
הוסף בלוג
 הקישורים שלי
 לפורום של הבלוג
קישור
 מועדפים
הוסף למועדפים!
 אני בהרים
כתבות שלי
סקירות המוצרים שלי
סקירות המסלולים שלי
המכירות שלי
תמונות שלי
 התמונות שלי
צובייק - מחנה
צובייק - מחנה
תגובות לבלוג
אימוני ואטים ומה שבינהם, ''איש הברזל'' האמיתי של CT
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
תאריךמחבר\תהודעה
 2/2/2011 :13:12 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  הלינק לסרטון של ריידר  [תמונה]


[ ]
לפרסום זה יש: 1 הודעות

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2017