הבדל השימוש בין מד דופק למד הספק
 מאת: אלעד פלטין Power-Train
מד דופק אינו יכול להצביע על התקדמות או דעיכה בכושר הגופני .מד הספק יכול בצורה ברורה ומוחלטת. כמו כן להצביע על התקדמות ודעיכה במגוון תחומים בכושר הגופני (כוח, סבולת, זריזות, מהירות ועוד).
נפתח ב: 23/2/2016

לעמוד הבית של אתר הרים
הרים > בלוג
 אלעד פלטין Power-Train
HEART RATE DRIFT
מה הייחודיות של POWER-TRAINING ? -שיפור בכושר הגופני ורמת הרכיבה - מובטח ! (בתוך חודשיים) - אין צורך באופניים (למה ש...

שילחו לי הודעה
 הסקירות שלי
  
  
  
  

בלוג זה נצפה  22012 פעמים
5018
Heart Rate Drift – מה זה ולמה הוא חשוב גם בתחום הריצה ? (למטה)

בכל קורס פיסיולוגיה של קורסי מדריכים למינהם, מזכירים את נושא השריפה הקלוריות "ועבודה עם מד דופק". סיבולת בסיסית – 60% – 70% – E1 מהדופק המרבי (האות E היא קיצור של Endurance = סיבולת).

מרבית האימונים של ספורטאי סיבולת מקצוענים, מתבצעים בטווח דופק זה(OLD-SCHOOL). בטווח זה הגוף שורף בעיקר שומנים ומעט פחמימות. זו הסיבה שהאימון מתאים לירידה במשקל, ככל שהגוף פחות מאומן, באימון E1 ישרפו (יחסית) יותר פחמימות ופחות שומנים.

ע"פ המקורות – טווח זה הוא אבן היסוד של האימון האירובי שמהווה בסיס רחב עליו בונים אימונים קשים יותר.
להמשך קריאת המאמר המלא - כאן
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :2/23/2016 9:56:06 AM
 הבלוגים שלי
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
הוסף בלוג
 הקישורים שלי
 לפורום של הבלוג
קישור
 מועדפים
הוסף למועדפים!
 אני בהרים
כתבות שלי
סקירות המוצרים שלי
סקירות המסלולים שלי
המכירות שלי
תמונות שלי
 התמונות שלי
אבא הכין מרק תפוחי אדמה (פרו)
אבא הכין מרק תפוחי אדמה (פרו)
תגובות לבלוג
הבדל השימוש בין מד דופק למד הספק
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
תאריךמחבר\תהודעה
––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2017