הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


Sealant בשופ הרים

Sealant יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > נוזלי איטום תקרים - ג'יפה > NoTubes Sealant
NoTubes Sealant


למוצר זה אין תמונה
דירוג 3.833333 מתוך 5 מבוסס על 3 סקירות.
 
                
נכתב על ידי אורן הרשקו  
בתאריך: 23/10/2004   שעה: 14:06
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
עמידות מצויינת לקוצים. אחיזה משופרת במעט, בזכות לחץ אויר קצת נמוך יותר. משקל נמוך ביחס לשימוש בפנימיות.
בעד
א. רכיבה בלחץ-אויר נמוך עלולה לגרום למצב בו קוליס, אבן או שורש דוחפים קצת את הצמיג ומרחיקים אותו מהחישוק. כל האויר יוצא בשניה.

ב. כש- א´ קורה, חייבים מיכל CO2. אבל, לפעמים זה לא יתפוס, בד"כ עקב לכלוך שנכנס באותה הזדמנות.

ג. כדי למנוע את א´ מעלים לחץ אויר, ואז יתרון ה No-Tubes קצת מתפוגג.

ד. החומר מתייבש, בעיקר כשחם. אין לרוכב אינדיקציה לכך, עד לפנצ´ר שלא נסתם כי לא נשאר חומר.

ה. לפעמים יבוא חור מרגיז מהצד, ושום דבר לא יעזור, חוץ מהחלפת צמיג.

ו. עקב א´ אני מפקפק בעמידות לסנייק בייטס.
נגד
צמיג קדמי: Schawlbe BlackJack.
צמיג אחורי: Ritchey Z-Max.
חישוקים סטנדרטיים (לא לטיובלס)
שינוי מפרטים 
היום הוגדשה הסאה (א´ קרה ש ו ב ! ! ) - אני חוזר לפנימיות עם חומר.

החומר עצמו טוב, אבל לצמיגים וחישוקים ייעודיים לטיובלס.
סיכום
כללי:  שלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הרים  עיסקה: שלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הרים ציון
 
נכתב על ידי אייל סאיט  
בתאריך: 21/2/2004   שעה: 11:19
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
370 עלות
בארץ מקום רכישה
מעולה אפשר לרכב בלחץ נמוך מאוד האחיזה פנטסטיט!!

זה פיתרון מצויין לסוג הפנצ´רים האחרון שעוד מכה בנו "הסנייק בייט". אחרי שהג´יפה פתרה את הפנצ´רים מקוצים, ה"NOTUBES" סוגר גם את הפינה האחרונה "הסנייק בייט".
בעד
400 שקל!!!
צמיג=20 שקל 400 שקל שווים 20 פנימיות!!!!
לא מתאים לכל צמיג, יש צמיגים שהאטימות אינה טובה לכןזה מוגבל לצמיגים מסויימים.

לפעמים בעת מכה חזקה כל האויר יכול להשתחרר ואז צריך לנפח הרבה.
אם אתם רוצים להחליף צמיג אחרי שהתקנתם את המוצר אתם מבזבזים חומר ושוב צריך לקנות בנוסף לצמיג חדש עוד חומר.
נגד
אין נסיון במוצרים דומים 
יש לשים לב לא לרכב בלחץ נמוך מדיי כי אז תהרסו את החישוק. שינוי מפרטים 
פריט מצויין. אני לא בטוח שהוא חוסך כסף!!!

כדאי לצמיגים שלא נשחקים מהר!!
סיכום
קראתי במגזין אופניים- כדי למנוע בריחת אויר ממכות חזקות(התופעה קוראת לעיתים רחוקות) אפשר לשים צמיג TUBLLES מקורי. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: שלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הרים ציון
 
נכתב על ידי שחר שטייף  
בתאריך: 20/2/2004   שעה: 09:02
שלח הודעה לכותב הסקירה
טיולי סוף שבוע סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
400 עלות
בארץ מקום רכישה
שקט נפשי - אין יותר פנצ´רים. פשוט אין. נוסעים בכל מקום בלי חשש.
הפחתה מסויימת במשקל של הגלגל.
אין סנייק בייט.
כשהמערכת מנופחת כראוי - אין שום תקלות, בעיות או בריחת לחץ.
בעד
איבוד אוויר אחרי מספר ימים ללא רכיבה.
לא מעט התעסקות.
איטום ראשוני וניפוח ממצב ריק מחייב משאבת CO2 או תחנת דלק. לא ניתן לייצר מספיק אוויר במשאבה יידנית.
שימוש בטיובלס מגביל את הלחץ שניתן לנפח בצמיג. נסיון להושיב צמיג על החישוק על ידי לחץ גבוה גרם לנזק בלתי הפיך לצמיג.
נגד
ג´יפה.
פנימית עבה.
רק שילוב של ג´יפה עם פנימית עבה נותן עמידות שמתקרבת ל STAN אבל המחיר הוא משקל גבוה.
נסיון במוצרים דומים 
מערכת מצויינת שתועלתה עולה בהרבה על חסרונותיה. סיכום
לקנות ולהתקין.
לבדוק טוב לפני שקודחים ומגדילים את החור בחישוק "פרסטה". למרות שכתוב שיש להגדיל את החור - בחישוקים כפולי דופן לרוב לא צריך להגדיל את החור או שצריך להגדיל את הפנימי בלבד.
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2018