כתב: ניצן שקד
בתאריך: 11/4/2007   שעה: 16:20
הוד השרון - חורשים ( ללא כביש) וחזרה שם המסלול
הטרמפיאדה של 'הוד השרון - חורשים ( ללא כביש) וחזרה'
  ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,   ,

למתחילים  אורך המסלול: 25  זמן: 1-2 רמה
מסלול לא מעגלי מאפיינים
התחלת המסלול מכל מקום בהוד השרון או לחילופין ממושב אלישמע על כביש 55 איך מגיעים
יוצאים מהוד השרון נעים על מדרכות או כבישים צדדים לשכונת גיל עמל ןליציאה המזרחית של הוד השרון לכביש 55.חוצים את הצומת המרומזר לשער הכניסה למושב אלישמע ממשיכים בכביש המושב(קימת מדרכה לאורך כל הדרך)כל הזמן בצידו השמאלי עד ליציאה הצפונית (שער צהוב) ממשיכים לפי השילוט לבית העלמין חוצים מתחת לכביש 531 ומיד פונים ימינה עוברים את בית העלמין משמאל וממשכים צפונה לאורך נחל קטן 200 מטר חוצים את הנחל בגשר צר ופונים ימינה לפני השער הסגור של מושב חמד לאורכו של הנחלון רק הפעם דרומה(ליד השביל מונחות עגלות עם בובות ענק מתהלוכות ישנות מצוין לילדים)השביל מגיע לדופן כביש 531 וממשיך מזרחה לצידו (לא לחצות מתחת)בגשר השני השביל סוטה 50 מ לשמאל שם חוצים ערוצון קטןוממשכים לצד חומת הכביש עד לפגישה עם כביש שירות שחוצה מתחת לכביש פונים שמאלה לכוון גלגוליה לאחר כ600 מטר חוצים את ערוץ נחל קנה ופונים בשביל ימינה לאורכו חוצים מתחת לכביש 444 ומיד עליה קטנה לפאתי גלגוליה ממשיכים בשביל לאורך צידו צפוני של הנחל קרוב לבתי הכפר עד לפגישה עם כביש הכניסה הדרומית פונים ימינה בכביש עד לכיכר עם פנצרמאכר ומיד אחריו שמאלה לדרך כורכר לאחר 100 מ הדרך פונה שמאלה יורדים ממנה וממשיכים ישר בשביל קולסים מטושטש חוצים ערוצון וממשיכים לכיוון מזבלה קטנה עוברים אותה משמאל ואחר 100מ חוצים שוב את נחל קנה ופונים שמאלה לאורך הגדה הדרומית חוצים מתחת לכביש 6 ממשכיםוחוצים מתחת לכביש המוביל למתן ונירית ומטפסים במתינות בין המטעים לערוץ עד לחניון יער חורשים ומשם ים של אפשרויות. החזרה בדיוק באותה דרך . תהנו תאור המסלול
השרון איזור

הוד השרון - חורשים ( ללא כביש) וחזרה
חורף-לא עביר מאת: uri yaros
בתאריך: 7/1/2010   שעה: 13:39
בחורף המסלול לא עביר בגלל שלוליות.

פרקטי אך מאכזב מאת: איתי קלדרון
בתאריך: 23/4/2007   שעה: 20:01
הציון הוא שני הרים
המסלול קל,מישורי והוא בהחלט דרך יעילה להגיע לחורשים. יחד עם זאת ישנו קטע (מאחרי המעבר תחת כביש 444 ועד המעבר תחת כביש 6)שממחיש באופן בוטה את הרס הטבע ע"י האדם.