מסלול מדהים לשעת בוקר מוקדמת מאת: יאיר
בתאריך: 14/6/2006 שעה: 20:48 |
|
מסלול כיפי וחביב בהחלט מתאים לרמה בינונית. למסלול מקוצר ונחמד עדיף להחנות את הרכב בכניסה לקיבוץ צובה ומשם לחזור על הכביש הראשי עד המפגש עם נחל צובה (פניה ימינה). לאחר שחצינו את מעבר הבטון ורכבנו על הכביש כמה עשרות מטרים, מתחברים חזרה לנחל שורק ומשם מתחילים לעלות על השביל הירוק שיכח אותנו הישר חזרה לקיבוץ צובה ולרכב. טיול מהנה |
מסלול מצויין ....! מאת: עמי הררי
בתאריך: 18/5/2006 שעה: 17:15 |
|
מסלול מצויין באמת, אומנם העלייה חזרה לקיבוץ מתישה אך לא בגדר סיוט. קחו בחשבון שאחרי שיורדים למסלול הירוק שעולה חזרה לקיבוץ, צריך להרטיב את הרגליים ולעבור בנחל שמיימיו לא ניראים הכי נקיים... תהנו. |
מסלול מצוין מאת: Efi
בתאריך: 22/4/2006 שעה: 19:52 |
|
לדעתי עדיף להחנות את הרכבים בגשר רפאים ולהתחיל את המסלול בעליה בייחוד בימים חמים. |
יופי של מסלול מאת: tal
בתאריך: 11/12/2004 שעה: 17:48 |
|
גלישה מהירה בחיק הטבע, מלווה בטיפוס ארוך מול נוף. מסלול טוב לחורף - אין יותר מדי בוץ בשבילים. המעבר בתל צובא (מבצר בלמאונט) ובמעיין מומלץ אם נותר כח אחרי העליה. מומלץ, לבעלי כושר בינוני |
שביל המסומן ירוק אך קטוע בתחילתו!!! מאת: דב
בתאריך: 11/9/2004 שעה: 21:49 |
|
המסלול נחמד מאוד, מומלץ להתחילו מאזור גשר רפאים עם ניתן ולסיים עם הירידה בנחל,צובה.בעייה פעוטה השביל המסומן ירוק ואמור להעלות אתכם לצובה קטוע בתחילתו ע"י הנחל ולא ניתן למעבר.כדאי לעלות ולהתחבר לירוק לפני העלייה לכביש |
נחמד,עליות ארוכות,הסבר לקוי מאת: רוני
בתאריך: 26/5/2004 שעה: 21:17 |
|
ההסברים לוקים בחסר, להלן מספר תיקונים: 1.בסוף הירידה הפניה לגשר הבטון היא שמאלה ולא ימינה. 2.מיד מגיעים לכביש עליו פונים ימינה. 3. 100 מטר לפני גשר הרכבת יורדים ימינה אין מיד פניה ימינה נוספת לקיבוץ במסלול הירוק, צריך להמשיך עוד כ400 מטר ופונים ימינה, תחילת העליה קשה מאד ומסומנת שחור.כעבור 1 ק"מ מתחברים למסלול הירוק העליה ארוכה מאד, אתגרית. לסיכום:נחמד מאד מומלץ.להצטייד במים אין בדרך. |
לכל המעוניין מאת: makiha yes
בתאריך: 28/4/2004 שעה: 16:57 |
|
היום עשיתי את המסלול החלק הראשון מדהים!!! לכל מי שמתלונן על העליה בחלקו השני של המסלול כדאי שבאמת יחשוב על שינוי סטטוס מ 2 גלגלים ל 4. תוספת קטנה: 1)לאחר המעבר על גשרון הבטון פונים על הכביש ימינה 2) בסוף הנסיעה על הכביש ישנו קטע נסיעה על סמ"ש שחור ואח"כ פניה שמאלה (ולא ימינה) לשביל הירוק 3)על שני השבילים האחרונים נוסעים כלי רכב (זהו בעצם כביש במדינת ישראל...) היזהרו טיול מדהים. |
מסלול יפיפה, והמלצת יעול מאת: מאשה ותמר
בתאריך: 28/3/2004 שעה: 18:09 |
|
אחד המסלולים היותר יפים שהייתי בהם. בהחלט לא לנסיעת שטח ראשונה, גם לא לשניה. הערות: 1. כדאי לחנות בכניסה לקיבוץ צובה ולא בחניון של סטף. במקרה זה יורדים כ-500 מ"ר בכביש מקיבוץ צובה לכיוון סטף. בסוף הירידה של הכביש ולפני שמתחילה העליה יהיה שביל אבנים כהות מימינכם. זוהי הכניסה למסלול נחל צובה. מכאן לפי התיאור. 2. כעת (03/04) אין אפשרות לעבור את נחל שורק במסלול הירוק כפי שמופיע בסיפור הדרך ומצוייר במפה. (מדובר על השלב, בו כבר סיימתם את הירידה (החלק הראשון של הטיול) ועליכם להתחבר לעליה). לאחר הירידה מהכביש יש להמשיך עם הסימון האדום לכיוון מערב (כ - 400 מ"ר) ואז לקחת ימינה למסלול השחור. המסלול השחור פונה לאחר כ - 300 מ"ר נוספים שוב ימינה ולאחר זמן קצר מתחבר אל הירוק המקורי (צריך להמשיך בכיוון העליה, כמובן). מכאן כפי שמופיע בסיפור הדרך. המסלול הירוק מגיע עד לכניסה לקיבוץ צובה. |
מסלול מאתגר למתחילים מאת: רוני
בתאריך: 30/8/2003 שעה: 22:12 |
|
כרוכבים מתחילים בחרנו טיול זה כסיפתח,לאחר שבועיים של אימונים מפרכים בפארק, העליה בחלקו השני של המסלול אכן ארוכה קשה ומעייפת אבל... שווה את המאמץ.
הערה: ממומלץ לחזור לחניה דרך של קיבוץ צובה, כפי שמתואר בסיפור הדרך, ולא דרך הכביש כפי שמסומן במפה. |
הסובל צודק. מאת: המתעלף
בתאריך: 26/8/2003 שעה: 12:40 |
|
למתחיל ביום קייץ חם על אופני משקולת... העליה ממש בלתי נגמרת וגורמת להרהר הירהורי כפירה על זוג גלגלים נוסף, ארבע פעימות ומזגן. 9 ק"מ בעלייה, פעם ראשונה על אופניים... מוטב ללכת על גחלים או לישון עם נחשים או אפילו לישון על גחלים עם נחשים. אבל... אם אתם כבר בענינים, אני מניח שאפשר גם להנות מזה. הממ... אולי. |
מה זאת אומרת לכל הרמות? מאת: הסובל
בתאריך: 30/7/2003 שעה: 16:39 |
|
לדעתי יש לשנות את ההגדרה לכל הרמות מפני שלרמה מתחילה העלייה קשה מאד והטיול הופך לסיוט |
מומלץ ביותר מאת: אייל נחום
בתאריך: 13/7/2003 שעה: 22:12 |
|
מסלול נחמד ביותר. ירידה כיפית ועליה לאחר מכן בצורה סבירה ביותר (לסרוגין עם קטעי מישור). נופים מרהיבים וסיום המסלול בירידה ארוכה שבסופה עליה לסטף. |
תיקון קל מאת: נועם
בתאריך: 4/6/2003 שעה: 10:49 |
|
מסלול נחמד מאוד, מתאים לכל רמה. התיקון היחיד - בסוף הירידה פונים שמאלה לגשרון בטון , ולא ימינה . |
טיול מצויין מאת: אבי
בתאריך: 19/11/2002 שעה: 17:06 |
|
עשינו את הטיול הזה בשבת האחרונה והיה טוב מאוד. המסלול הוא כ- 4.5 ק"ב ירידה ולאחריה עליה של כ - 9 ק"מ סה"כ 13.5 ק"מ ולא 20 כפי שכתוב. קשה או קל זה מאוד תלוי בכושר של הרוכבים. סה"כ העליה היתה לא תלולה אך ארוכה . |
על כל ירידה משלמים בעליה מאת: שחר
בתאריך: 17/11/2002 שעה: 10:16 |
|
אחלה מסלול, עם ירידה מהירה של 300 מטר ברום, אך לאחר מיכן העליה חזרה לצובה מתונה אך אין סופית, לאלה הרוצים להכנס להר הטייסים צפוייה להם עליה עוד יותר קשה. בקיצור לבעלי סבולת. |
מסלול מומלץ! מאת: רוכב צללים
בתאריך: 14/9/2002 שעה: 18:41 |
|
אחד המסלולים המומלצים באזור!! מתחיל בירידה ארוכה, טכנית ומרגשת. הנופים מקסימים, במיוחד מראש הר הטייסים. קחו הרבה מים מאחר והמעיינות שבדרך עלולים להיות מזוהמים. |
חשוב: אין הנהלת האתר אחראית לתכני המסלולים ולתכני הקבצים המצורפים! בהורדת קבצים מהרשת מומלץ להשתמש בתוכנת אנטי וירוס!
שם קובץ קבצים אותם שמרו חברי האתר |
סוג |
הסבר |
הרחבה קבצים המיוצרים על ידי האתר באופן אוטומטי |
detailedmap1.jpg |
מפה |
|
|
|
המפות במדור זה הופקו באמצעות טורבו CD 4.0.
התוכנה להכנת טיולי שטח
ובאדיבות
www.locationet.com
|
|