|
סינגלים ממזרח ודרום לנווה שלום. |
שם המסלול |
|
מתקדמים
אורך המסלול: 26
זמן: 4.50
|
רמה |
|
מאפיינים |
עונה: כל השנה
שעה: כל שעה
|
מומלץ |
בכביש 1 או 3 לחניון השריון בלטרון |
איך מגיעים |
תא השטח המוזכר כאן מהווה מגרש משחקים לרוכבי אופנועים שמייצרים שם סינגלים משובחים חדשות לבקרים. לגופו של עניין אני די מרחם עליהם. בעבודה קשה תוך גרימת בלאי מואץ למכונותיהם, הם בונים סינגלים נפלאים ואז באים אנו רוכבי "האול מאונטין" ,מתנחלים על השביל, דוחקים החוצה את האופנוענים ואלה נאלצים לעבור למקום אחר (ראה את שאירע בסינגלי בן שמן, כרמי יוסף,שוהם ועוד).
הסינגלים המתוארים מטה, קשים לדיווש, הן פיזית ובעיקר טכנית.לא מדובר במשהו זורם ומספר הפעמים שהורדנו רגליים היה לא קטן. עבדנו קשה על מדרגות הסלעים, והדרדרות וגם פחדנו כהוגן מהשיפועים התלולים. המסלול מתאים לרוכבי "אול מאונטיין" מנוסים שלא נרתעים מדחיפת האופנים בעליות ולאלה שעיקר תחביבם הוא לרכוב על הסינגלים הקשוחים מפס הייצור של האופנוענים וחס ושלום איני בא לפגוע בכבוד שאני רוכש לאלה של הק.ק.ל ובוני חד השבילים האחרים. כמה הבהרות והסברים למסלול. 1.ההקלטה היא בפורמט trk. 2.דרכי הקרוס קאנטרי שמקשרות בין הסינגלים ,רובן ככולן בעליה. 3.כל סינגל מסומן במספר מזהה (מ 1 ועד 8) ,לאורכו משובצים חיצים שמראים את כיוון הרכיבה וסיומו מצוין בדגל אדום. 4.בחלק מהסינגלים תאלצו לטפס ברגל לנקודת ההתחלה. 5.אנו סיימנו את כל המסלול בכ 4.50 שעות. אני מניח שיהיו כאלה שיעשו זאת הרבה יותר מהר.עם זאת יש אפשרות לבצע את המסלול בחלקים. 6.כפי שכתבתי למעלה מדובר בסינגלים ברמה טכנית קשה ובהתאם מגינים חובה וגם פול פייס אינו הגזמה. 7.אין להתחשב בקו האלכסוני הישר שהשתרבב בטעות מלטרון ועד לדרך שבין סינגל 1 ל 2. מובטח כי תסיימו את המסלול עייפים אבל עם חיוך ענק. להבהרות ושאלות אני בנייד 0544-533874.
הערה-המעוניינים בהקלטה מוזמנים לפנות אלי
תהנו אבינועם דור-חבורת אופן
|
תאור המסלול |
ירושלים והסביבה
|
איזור |
מבואות ירושליים (9)
|
מפת ס"ש |
יש לקרוא את תנאי השימוש לפני השימוש במערכת.
|