|
|
| מרוצים |
סגנון רכיבה |
| שלושה חודשים |
תקופת שימוש |
| בארץ |
מקום רכישה |
| פנימית קלה, הונתיל באורך נוח מאוד, מעולה תחת לחץ גבוה. |
בעד |
| דקה מה שגורם ל"סנייק בייטס" במילוי לחץ נמוך. |
נגד |
| הרבה!!! |
נסיון במוצרים דומים |
| מומלצת למי שאוהב לעבוד בלחצים גביהים ורוצה פנימית קלה יותר. ד"א, היא מתאימה לצמיגים בעובי 18-25! |
סיכום |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |
|