|
|
| מרוצים |
סגנון רכיבה |
| שלושה חודשים |
תקופת שימוש |
| 250 ש"ח |
עלות |
| בארץ |
מקום רכישה |
| משטח מספיק גדול והעברת הכוח טובה, הקליט לא גבוה מידי וההליכה איתו אפשרית בלי שישחק מהר (לעומת קליט "לוק"), המיסבים טובים מאוד, לא יביישו פדל שעולה פי שניים! |
בעד |
| יוצאים מכוונון פה ושם... |
נגד |
| פדל ששווה הרבה יותר ממה שעולה!!! מומלץ למי שלא רוצה לזרוק כסף אבל רוצה פדל שיעבוד טוב כמו שימנו! |
סיכום |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |
|