הצורך
מוט כסא מתכוונן הינו אחד השדרוגים המומלצים והנפוצים ביותר.
אבל נשאלת השאלה, למה צריך גם מוט כסא עם קוטר חיצוני 30.9mm וגם מוט כסא עם קוטר חיצוני 31.6mm? לא חבל להחליף מוט כסא - אם מחליפים אופניים בעלות קוטר שונה של מוט כסא?
אז מעתה, אין יותר צורך כזה!
|
מוט כסא מתכוונן KS
|
החומרים והכלים
חומרים 1. מוט כסא (עדיפות למתכוונן - כן?) בקוטר 30.9mm. 2. שלדה עם הכנה למוט כסא בקוטר 31.6mm. 3. תותב (SHIM) שיגשר בין הפער - (יש ב-CRC תותב 31.6mm-32.4mm שיעשה את העבודה).
כלים: 1. מספריים רגילות. 2. קטר / מסורית. 3. שופין. 4. "גריז" מגביר חיכוך.
|
חומרים וכלים
|
הכנות מקדימות
1. חותכים פס של כ-3 מ"מ רוחב מהתותב (הוא הרי הגיע לא במידה הנכונה מ-CRC). את החיתוך עושים בעזרת מספריים בחלק הדק, ובעזרת קטר / מסורית בכתף של התותב. 2. משייפים את האיזור שנחתך - כדי שלא יהיו פינות חדות שישרטו את המוט וימנעו ממנו להכנס בקלות. 3. מגרזים ב"גריז" מגביר חיכוך למוטות כסא, בין התותב לשלדה, ובין התותב למוט הכסא. |
התותב והחתיכה שהוסרה בשביל להגיע למידה
|
הרכבה בלי בעיה
סדר ההרכבה: 1. הרכבת התותב לתוך השלדה (לא עד הסוף). 2. הכנסת המוט לתותב. 3. מיקום סופי ונכון - חשוב שהכתף של התותב תשב על השלדה בשביל שלא יחליק למטה יותר. 4. לבדוק שהכל תקין - ולצאת לרכב.
כסת"ח: ה"מאמר" הינו להמלצה בלבד, אני לא אחראי על כלום. לי הוא עבד יופי. |
כפכפים - הוויאנס ב-20 שקל מברזיל
|
|