הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

פורומים > טיולים בארץ > פורום All Mountain
פורום All Mountain
הפורום לרוכבי השבילים החיים בין XC לפרירייד. נא לא לפרסם ללא תיאום עם מנהל הפורום
מנהל:  איתן ברמן
   נושאים פעיליםנושאים פעילים  פורומיםפורומים   חיפוש בפורוםחיפוש

לכתבהעבור לעמוד הכתבה  שליחת נושא חדש 


לפורום נסיוני      לאלבום הפורום
מכתב \כתבת פתיחה לפורום...
נושאים על ידי פורסם ב
 21/8/2006 :20:42 משתמש אנונימי  שרון עם תוכן  בולם אחורי באופני מונגוס טוקאלי קומפ?
 19/8/2006 :19:37 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון ו עם תוכן  MARIN RIFT ZONE - חוו דעה בבקשה
 18/8/2006 :13:36 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור שחר עם תוכן  האם אפשר
 18/8/2006 :23:30 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  אתה יכול לעשות עם הארו שיפט 5 ...הכל...
 18/8/2006 :13:21 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eran mayer עם תוכן  מה אתם אומרים על האופניים האלה?  [תמונה]
 18/8/2006 :13:53 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר ללא תוכן  במה מועיל הלוגו של פוקס?
 18/8/2006 :15:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eran mayer עם תוכן  ליופי...
 13/8/2006 :20:54 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טום לוי עם תוכן  AM
 18/8/2006 :15:51 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  http://www.ofanaim.net/
 14/8/2006 :10:24 משתמש אנונימי  רונן עם תוכן  תשובה
 13/8/2006 :17:48 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל סגל עם תוכן  4 או 5 אינץ
 15/8/2006 :19:27 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  השאלה שלך לא מובנת כל כך אבל...
 15/8/2006 :23:41 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל סגל עם תוכן  תודה
 13/8/2006 :17:53 משתמש אנונימי  יפתח עם תוכן  קרוס קאונטרי 4 אינץ´ ופרירייד 5" כמינימום
 12/8/2006 :22:34 משתמש אנונימי  משה עם תוכן  שילדה שבורה
 15/8/2006 :19:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  משה נא לפרט יותר פרטים כמו:
 16/8/2006 :12:03 משתמש אנונימי   אלון עם תוכן  שלדה שבורה
 19/8/2006 :09:07 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  יש מספר דרכים - הרוב תלוי בך.
 16/8/2006 :14:37 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בג´ה עם תוכן  זיהוי שבר
 16/8/2006 :19:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  לפני שמלהיטים את הרוחות אפשר תמונה
 13/8/2006 :17:01 משתמש אנונימי  אוהד עם תוכן  איזה בולם קדמי הרכבת?
 13/8/2006 :15:21 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  מה זה שימוש לא סביר???
 12/8/2006 :22:43 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  מה עם קצת פרטים ?
 9/8/2006 :23:00 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  אני אחרי נפילה קלה
 10/8/2006 :20:24 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  גל כנס...
 11/8/2006 :17:44 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  עומר, אני איתך.
 12/8/2006 :23:43 משתמש אנונימי  ניר ללא תוכן  יש אולי לינק להשוואה בתפוז?
 13/8/2006 :09:57 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  השוואות בין מגנים שונים, לקוח מ TAPUZ
 9/8/2006 :23:14 משתמש אנונימי  אמיר ד ללא תוכן  שמעתה על ציוד הגנה ??????????
 9/8/2006 :15:02 משתמש אנונימי  nightrider עם תוכן  The best Downhill Ever
 9/8/2006 :18:13 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  זהו דרן ברקלוט אם אינדורו SX טרייל...
 9/8/2006 :22:43 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  וואו וואו עומר אני מתפלא עליך
 10/8/2006 :20:11 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  נכון , הוא רוכב על דמו ...אבל היום
 9/8/2006 :15:12 משתמש אנונימי  כוכי ללא תוכן  מעולה !
 6/8/2006 :19:26 משתמש אנונימי  איציק עם תוכן  מישהו מכיר אתר בנוגע ללחץ אוויר לבולמים
 6/8/2006 :20:03 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  כנס ...
 5/8/2006 :22:52 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טום עם תוכן  רכיבות וקפיצות / לקנות פרירייד או משהוא אחר
 6/8/2006 :20:15 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  טום כנס...
 10/8/2006 :00:34 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכה ברקו עם תוכן  אופנים בשבילך  [תמונה]
 5/8/2006 :21:02 משתמש אנונימי  דני ברגר עם תוכן  עזרה בבקשה ..!!!
 5/8/2006 :21:48 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ ללא תוכן  יש לוחות .
 5/8/2006 :22:45 משתמש אנונימי  ... עם תוכן  נראה לי שהוא התכוון יותר להמלצות על דגמים ולא...
 1/8/2006 :16:26 משתמש אנונימי  אבי עם תוכן  Warrior....
 2/8/2006 :14:44 משתמש אנונימי  אבי עם תוכן  לינק...
 3/8/2006 :15:11 משתמש אנונימי  אבי ללא תוכן  בבקשה עזרתכם דחוף!
 1/8/2006 :18:44 משתמש אנונימי  יואב ללא תוכן  ראיתי אותם באתר של חנות באילת ב3600 בערך...
 31/7/2006 :12:03 משתמש אנונימי  מושיקו עם תוכן  כניסה לתחום-בחירת אופניים...
 31/7/2006 :12:42 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote ללא תוכן  איזה סיגנון רכיבה ?
 31/7/2006 :13:01 משתמש אנונימי  מושיקו ללא תוכן  ביןAMלXC
 31/7/2006 :14:05 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  ברמות המחיר שלך: SHIFT , TRACK, KHS
 31/7/2006 :13:39 משתמש אנונימי  מושיקו ללא תוכן  ראיתיROCKET COMP 05 -מה אומרים?
 19/7/2006 :21:17 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish עם תוכן  קניה דרך ebay?
 23/7/2006 :22:03 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מעין בלומנפלד עם תוכן  קניה ב-EBAY
 22/7/2006 :15:32 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  קניה דרך EBAY
 19/7/2006 :22:22 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dror ben-or עם תוכן  אני קניתי פולר ב300$
 25/7/2006 :02:04 משתמש אנונימי  אייל עם תוכן  מע"מ???
 19/7/2006 :20:01 משתמש אנונימי  ע.ד. עם תוכן  קורס רכיבה?
 5/8/2006 :12:03 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד מימון עם תוכן  קורס רכיבה אישי  [תמונה]
 21/7/2006 :10:59 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר עם תוכן  קורסי רכיבה
 19/7/2006 :22:35 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן ששש ללא תוכן  אני יכול לנסות לעזור לך בחינם אפה אתה גר?
 20/7/2006 :08:00 משתמש אנונימי  ע.ד. עם תוכן  תודה
 31/7/2006 :13:05 משתמש אנונימי  עדן ששש ללא תוכן  זה רחוק
 31/7/2006 :18:05 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  אני מהרצליה
 18/7/2006 :18:10 משתמש אנונימי  גיא עם תוכן  עזרה בבחירה של אופני AM
 14/8/2006 :10:21 משתמש אנונימי  רונן עם תוכן  בחירה
 26/7/2006 :21:37 משתמש אנונימי  איתמר עם תוכן  אופני השנה
 24/7/2006 :10:40 משתמש אנונימי  יריב עם תוכן  בחירה של AM
 18/7/2006 :18:56 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  אם כבר בדגמי קצה עסקינן איך זה שנעלם דגם
 31/7/2006 :12:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  Santa Cruz Nomad - אחלה אופניים . יש דברים נוספים.  [תמונה]
 16/7/2006 :23:21 משתמש אנונימי  רמי עם תוכן  הוציאו את הדגלים - הפגינו סולידריות
 17/7/2006 :00:03 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אפשר לדבר על זה
 16/7/2006 :22:58 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל ללא תוכן  מישהו בא להתחרות בצובה?
 18/7/2006 :10:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  רציתי ואפילו התאמנתי
 13/7/2006 :22:52 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו סיון ללא תוכן  כבוד.... אח שלי.....{לאריאל}
 11/7/2006 :17:03 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  שאלה בשביל חבר...
 11/7/2006 :20:32 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  תשובה לשאלתך
 11/7/2006 :01:02 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  גונבה שמועה לאוזניי יותר נכון הגיע קטלוג לידי
 9/7/2006 :23:06 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  מושג ששמעתי כמה פעמים...
 10/7/2006 :21:50 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  גאפ..כנס
 5/7/2006 :07:38 משתמש אנונימי  דני עם תוכן  ghost ert 5700
 6/7/2006 :14:43 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ירקוני עם תוכן  חברה מעולה
 5/7/2006 :19:50 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  אך איזה אופניים מדוגמות
 6/7/2006 :11:36 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי יעקב ללא תוכן  יש למישהו את המס´ של היבואן?
 11/7/2006 :00:58 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  כנס...
 4/7/2006 :21:18 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  מנחם אשמח לקצת פרטים על סינגל " עץ הזית"
 5/7/2006 :10:38 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  כשאתה מסיים את הסינגל לאורך כביש שש
 17/7/2006 :15:57 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shmuel Chen עם תוכן  מה הרמה הטכנית של הסנגלים ?
 17/7/2006 :21:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  מנוסים יתקשו לפעמים, יש עליות תלולות
 18/7/2006 :12:10 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shmuel Chen ללא תוכן  יש מצב שתוביל באחת מהשבתות בבוקר ?
 18/7/2006 :12:19 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib ללא תוכן  שיש בוקר יותר מתאים
 18/7/2006 :13:04 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shmuel Chen עם תוכן  שישי בוקר מעולה

    

[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

עמוד

בפורום זה יש: 15344 הודעות