הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

פורומים > טיולים בארץ > פורום All Mountain
פורום All Mountain
הפורום לרוכבי השבילים החיים בין XC לפרירייד. נא לא לפרסם ללא תיאום עם מנהל הפורום
מנהל:  איתן ברמן
   נושאים פעיליםנושאים פעילים  פורומיםפורומים   חיפוש בפורוםחיפוש

לכתבהעבור לעמוד הכתבה  שליחת נושא חדש 


לפורום נסיוני      לאלבום הפורום
מכתב \כתבת פתיחה לפורום...
נושאים על ידי פורסם ב
 3/7/2006 :22:12 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד לוריא עם תוכן  giant trance 3  [תמונה]
 3/7/2006 :23:30 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  לאבא שלי יש כאלו
 4/7/2006 :00:35 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  אור תיקון קטן
 3/7/2006 :19:43 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי * עם תוכן  Jekill או Prophet
 3/7/2006 :19:50 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ ללא תוכן  אין לך מה להתלבט תשאר עם הפרופט.
 3/7/2006 :20:00 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי * ללא תוכן  אם תוכל להסביר למה? הפרופט מרגישות קצת איטיות...
 3/7/2006 :21:36 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  ג´קיל מתאים גם ל-XC וגם לסינגלים
 4/7/2006 :00:37 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל ללא תוכן  מצטרף לדבריו של מנחם
 3/7/2006 :19:40 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aswad ללא תוכן  מעונין בהמלצה על אוכף אני רוכב שבילים אגרסיבי
 3/7/2006 :10:03 משתמש אנונימי  יואל עם תוכן  בובום
 3/7/2006 :15:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  סרטון של תחרות דאון היל ..
 3/7/2006 :10:07 משתמש אנונימי  יואל עם תוכן  מה עם זה? האם זה דאונהיל?
 3/7/2006 :15:31 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  דאון היל ...אם אני לא טועה,
 3/7/2006 :23:35 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  עוד נסיון
 2/7/2006 :20:45 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor nachum עם תוכן  פדלים, פדלים ועוד פעם... פדלים.
 3/7/2006 :00:44 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  יש כמה וכמה אופציות
 2/7/2006 :22:21 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  תשובה של בערך
 2/7/2006 :19:54 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו סיון עם תוכן  הסינגלים בבן - שמן!!!!!
 3/7/2006 :21:38 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  הם היו שם קודם
 3/7/2006 :15:34 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  בן שמן ידוע כיער בעייתי ,
 3/7/2006 :15:06 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי קל עם תוכן  קח בחשבון שחלק מהסינגלים שם נוצרו ע"י
 2/7/2006 :01:16 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  היום יצאתי לטיול אחד הטובים בתקופה האחרונה
 3/7/2006 :21:39 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  ערן הוא מלך
 1/7/2006 :00:06 משתמש אנונימי  אור שריקי עם תוכן  שאלה...
 2/7/2006 :01:08 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  תשובה לשאלתך
 1/7/2006 :18:28 משתמש אנונימי  Coyote עם תוכן  כנס לאתר היצרן ! שים לב לגאומטריה !
 1/7/2006 :00:24 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  תנסה לשאול את היבואן של הGT בארץ.
 2/7/2006 :10:45 משתמש אנונימי  אור שריקי ללא תוכן  תודה לכולם על התשובות
 30/6/2006 :20:10 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  motty katzir עם תוכן  rocky mountain rm6
 1/7/2006 :18:07 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן ששש עם תוכן  נישמע מחיר מוגזם אופניים בני 6 שנים
 1/7/2006 :00:21 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  בקשר לRM6
 28/6/2006 :23:40 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי עכג עם תוכן  Haro XLS r5
 29/6/2006 :00:32 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  כן האופניים מאוד נוחות לרכיבת XC
 29/6/2006 :12:27 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי עכג עם תוכן  אוקי
 29/6/2006 :23:13 משתמש אנונימי  אריאל סגל עם תוכן  בהחלט מספיקים...
 28/6/2006 :11:23 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish עם תוכן  RANSOM 40 ,SCOTT
 28/6/2006 :11:57 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  אני שמעתי...
 28/6/2006 :13:55 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish עם תוכן  חנות SCOTT בחיפה
 28/6/2006 :14:10 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  באתרים בחו"ל, רציתי...
 28/6/2006 :14:16 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish עם תוכן  זהו המחיר
 28/6/2006 :14:36 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  נראה לי שאתה משלם בעיקר על הבולם האחורי...
 28/6/2006 :14:39 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish ללא תוכן  היית משלם?
 28/6/2006 :15:36 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  שקלתי את זה, אבל...
 28/6/2006 :17:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish ללא תוכן  איזה אופציות, גם אני מחפש
 28/6/2006 :17:56 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  יש הרבה אופציות
 29/6/2006 :00:44 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל ללא תוכן  לדעתי ה גאינט ריין הם האופצייה
 27/6/2006 :00:50 משתמש אנונימי  עמית עם תוכן  עזרה ?- ההבדלים בין יצירות הפאר לרוכב החובב...
 27/6/2006 :15:07 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  עמית כנס...
 27/6/2006 :01:38 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  שאלת שאלה מורכבת מאוד אנסה לכסות את הכל
 27/6/2006 :09:33 משתמש אנונימי  עמית עם תוכן  תודה
 27/6/2006 :11:19 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  הפוסום עברו מבחן בMBA האחרון של אוגוסט
 27/6/2006 :19:06 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  כמו שכתבתי...
 28/6/2006 :03:09 משתמש אנונימי  עמית ללא תוכן  תודה לכולם - עומר, אריאל, מנחם
 26/6/2006 :19:12 משתמש אנונימי  ניר עם תוכן  איירון הורס הולופויינט אקספרט 2005 - דחוף
 28/6/2006 :00:00 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ ללא תוכן  אני דווקא ממליץ ..ללכת על הפיפט .
 26/6/2006 :21:27 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  אז ככה ...
 26/6/2006 :22:00 משתמש אנונימי  ניר ללא תוכן  תודה רבה ושוב, ברוך הבא
 26/6/2006 :18:49 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אריאל סגל - חבר חדש בצוות ALL MOUNTAIN
 26/6/2006 :21:02 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  תודה רבה דרור
 26/6/2006 :21:09 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  יש לי כבר משימה עבורך
 26/6/2006 :23:36 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  עוד משהו .....
 26/6/2006 :23:45 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  הולם אותך אדום
 26/6/2006 :21:27 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל ללא תוכן  ישים עוד ישים תן לי כמה דקות
 24/6/2006 :22:06 משתמש אנונימי  רונן עם תוכן  בחירת כידון ל-Heckler לרכיבת AM אגרסיבי
 27/6/2006 :11:22 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  ממליץ על כידון ברוחב 68-70 ס"מ לפחות  [תמונה]
 27/6/2006 :16:33 משתמש אנונימי  רונן ללא תוכן  תודה
 26/6/2006 :21:34 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  כידון ברוחב הכתפיים...
 27/6/2006 :16:25 משתמש אנונימי  רונן עם תוכן  כידון......
 27/6/2006 :16:45 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  הדרך האקונומית...
 27/6/2006 :16:46 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib ללא תוכן  טעות, 70 מ"מ
 27/6/2006 :16:51 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  לא ס"מ ?
 27/6/2006 :17:03 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib ללא תוכן  יום קשה
 25/6/2006 :15:26 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ ללא תוכן  אתה יכול לשים תמונה של הכידון והסטם יחד??
 26/6/2006 :12:43 משתמש אנונימי  רונן ללא תוכן  אני אשלח ביום יומיים הקרובים - תודה!
 18/6/2006 :23:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון הדדי עם תוכן  האם haro shift או iron hollopoint יתאימו ל am
 19/6/2006 :00:52 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  כן שני הדגמים שציינת יכולים להתאים ל AM
 19/6/2006 :12:54 משתמש אנונימי  שרון הדדי עם תוכן  עזרת לי מאוד, תודה שרון
 19/6/2006 :21:50 משתמש אנונימי  עידו עם תוכן  רכבתי על שני הזוגות ו...
 19/6/2006 :22:26 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון הדדי עם תוכן  האם זה נכון לגבי ...
 20/6/2006 :19:09 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  אין לך מה לחשוש ממנגנון מורכב...
 17/6/2006 :12:13 משתמש אנונימי  יוחאי עם תוכן  מה ההבדל בין XC אגרסיבי לשבלים?
 17/6/2006 :13:16 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  XC אגרסיבי או שבילים אגרסיבי...
 17/6/2006 :13:23 משתמש אנונימי  איציק ללא תוכן  סליחה על הבורות - מה זה גינות סלעים?
 17/6/2006 :18:39 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  גינות סלעים.....
 27/6/2006 :11:27 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  menzib עם תוכן  הנה הגינת סלעים מבית קשת, תענוג!   [תמונה]
 17/6/2006 :19:14 משתמש אנונימי  איציק ללא תוכן  תודה
 16/6/2006 :01:45 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  כנסו לקישור לאתר סרטון של התרסקויות מטורף..
 15/6/2006 :10:29 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  יש לנו מנהל לפורום AM עומר סנקביץ´
 15/6/2006 :15:47 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  תודה רבה ....אשתדל ...
 18/6/2006 :19:31 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  מברוק מישה על ניהול הפורום מקווה שאוכל לתרום
 18/6/2006 :20:35 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ ללא תוכן  שמח לראות אותך פה.
 14/6/2006 :17:47 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish עם תוכן  shimano HONE
 14/6/2006 :18:09 משתמש אנונימי  אדיב עם תוכן  Shimano Hone.
 14/6/2006 :18:33 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv wanish ללא תוכן  תודה רבה!

    

[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

עמוד

בפורום זה יש: 15344 הודעות