הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


A600 בשופ הרים

A600 יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > אופני זנב קשיח > Raleigh A600  שנת 2001
Raleigh A600 שנת 2001


למוצר זה אין תמונה
דירוג 3.75 מתוך 5 מבוסס על 2 סקירות.
 
                
נכתב על ידי יונתן סרויה  
בתאריך: 2/6/2003   שעה: 23:58
שלח הודעה לכותב הסקירה
טיולי סוף שבוע סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
1700 עלות
בארץ מקום רכישה
מערכת הילוכים קדמית ואחורית DEORE, שלדה קלה. בעד
בולם קדמי קצר, צמיגים פשוטים ולא איכותיים.
אלו הם האופנים הרשונות שלי, ובתור רוכב לא מנוסה נתקלתי בסדרת תקלות שהתחילו מהשבוע הראשון,
פנצ´רים ללא הפסקה הנובעים מפנימית מקורית וצמיגים דו שימושיים באיכות נמוכה, בעות בהעברת ההילוכים: כגון קפיצות של 2 הילוכים, אי העברת הילוך וקושי להעביר הילוך במעביר הקדמי. (גם לאחר אין ספור כיוונים)
שפשוף של הצמיג הקדמי בברקס עד לשחיקה של הפנימית (במקרה שלי באמצע ההרים בשום מקום)
נגד
מאחר וזה זוג האופניים הראשון שלי אין לי נסיון במוצרים דומים. נסיון במוצרים דומים 
החלפת הצמיגים לצמיגי panaracer בעובי 2.1"+ פס גומי + ג´יפה. מתכוון להחליף ל deore XT. שינוי מפרטים 
לאחר החלפת הצמיגים והוספת תוספות לתוך הצמיג חל שיפור גדול ב"התנהגות האופנים", אין ספק שצמיג יותר רחב ואיכותי מעלה את רמת הרכיבה וההנאה שניתן להפיק מן האופניים, וכעת רק ניתן לקוות שהחלפת מערכת ההילוכים תפצה על התסכול של להגיע להילוך לרצוי שאני סובל ממנה כעת. סיכום
סה"כ אופניים טובות לרוכב המתחיל (בתנאי שמחליפים צמיגים), מתאמות בעיקר לסופי השבוע אך גם ניתן "להתעלל" בהם קצת בתנאים יותר קשים משבילים.
אופניים שיכולות לפתוח בפני הרוכב המתחיל את עולם הרכיבה ולתת לו קצת הרגשה של העולם הזה.
אופניים מתאימות ביותר לרוכב החדש המתלבט בקניית אופניים ברמה בסיסית במחיר זול.
המלצות
כללי:  ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי שחר שטייף  
בתאריך: 1/12/2002   שעה: 21:51
שלח הודעה לכותב הסקירה
טיולי סוף שבוע סגנון רכיבה
מעל שנה תקופת שימוש 
2,200 ש´ח עלות
בארץ מקום רכישה
תמורה מצויינת לכסף.
מערכות DEORE כולל מעבירים קדמי ואחורי, שיפטרים וידיות בלמים, נבה אחורית וקסטה. שלדה קלה וגמישה.
בעד
קראנק סט של Suntour אמנם קל משקל אבל הפלטות מולחמות זו לזו כך שלא ניתן להחליף פלטה בודדת שנשחקה. עשה צרות מהיום הראשון.
בולם קדמי RST 381 עושה את עבודה אבל לא יותר מזה.
אין אפשרות להתקין בלם דיסק מאחורה.
כידון צר ואחרי הוספת קרניים הקוקפיט היה מצומצם מאד (ואני רוכב רחב).
הצמיגים המקוריים (Kenda) החזיקו מעמד מצויין אבל לא מתאימים לחורף ולבוץ.
נגד
שווין מואב, טרק 4500. עבור אופניים ברמת אבזור מקבילה רמת המחיר גבוהה בקרוב ל 1,000 ש´ח. נסיון במוצרים דומים 
החלפת קראנק סט לשימנו DEORE אחרי שהפלטות התעקמו לגמרי. החלפת מעביר אחורי ל XT אחרי שהמקורי (DEORE) התאבד בעקבות רכיבה בבוץ. החלפת רפידות בלם ב Kool-Stop Eagle-2. הוספת בוסטר לבלם האחורי. החלפת צמיגים להאצ´ינסון אליגטור (בחורף השני). הוספת קרניים. צמיגים עבים וג´יפה. שינוי מפרטים 
לא הייתי ממליץ על האופניים לתחרויות ולרכיבה אגרסיבית אבל ללוחמי סוף שבוע ומתחילים זו בסך הכל עיסקה מצויינת בשביל הכסף ובחירה לגמרי לא רעה. מי שרוצה להתקדם יכול לשמור על ההשקעה על ידי רכישת שלדה מתקדמת יותר והעברת הרכיבים (הם משמשים היום את הבן שלי על שלדת שווין מואב ששילמתי תמורתה 700 ש´ח + השלדה של ה"ראלי" + המשכך של ה"ראלי" ובתמורה קיבלתי את שלדת שווין מואב + משכך מאניטו 6. אחרי העברת המערכות התקבלו אופניים ברמת שווין מואב 2 שמחירן בשוק 3,300 ש´ח).
סיכום
כללי:  שלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2021