 |
נכתב על ידי שחר שטייף
בתאריך: 9/12/2002 שעה: 15:52
|
|
|
קרוס קאונטרי |
סגנון רכיבה |
חודש |
תקופת שימוש |
9,100 |
עלות |
בארץ |
מקום רכישה |
שלדה קלה וחזקה עם שיכוך אחורי במבנה "4 צירים" שמקנה קשיחות צידית מעולה. הבולם האחורי אינו חלק מן השלדה אלא מחובר אליה באמצעות מנוף. האלומיניום של איסטון מורכב בעבודת יד עם חתימה אישית של המרכיב. איכות וגימור מעולה. צביעה באמצעות יינון - שכבת צבע דקיקה שלא מוסיפה כמעט למשקל אבל לא מתקלפת. גיאומטרית שלדה משתנה מאפשרת לשנות את מהלך הזנב בין "3.5 "4 "4.5 (וגם לנעול את המשכך לקבלת ז´ק). מגיעה עם משכך אחורי Fox Float RL. כמעט אין בובינג ולמעשה למרות תוספת המשקל לעומת אופני ז´ק הטיפוס בעליות קל יותר. שירות בארץ ניתן על ידי "סינגל-טרק" בבית אורן וזה כשלעצמו פלוס רציני. |
בעד |
מחיר משקל מעט גבוה אין הכנה לבלמי V - מחייב שימוש בדיסקים צמיג אחורי "2.3 הוא הגבול העליון שיכול להכנס למזלג האחורי.
|
נגד |
שלדת ש´מ הראשונה שלי |
נסיון במוצרים דומים |
הרכבתי סביב השלדה אופניים ממערכות שונות: מעצורי דיסק מכניים AVID, נבות DEORE וחישוקים WTB מחוזקים, Drive-train LX עם מעביר אחורי XT. משכך קדמי Judy SL Air 2002 (החוליה החלשה באופניים). |
שינוי מפרטים |
שלדה "סוף הדרך". האופניים אמנם כבדים אבל מפנקים. הופכים רכיבת שבילים ו XC לחוויה שמאפשרת למשוך יותר שעות במסלולים יותר תובעניים. אלו לא אופני תחרות אלא "ה"אופניים לבילוי בשטח. |
סיכום |
תחילו לחסוך את הכסף. זו לא שלדה זולה אבל היא שווה כל גרוש. |
המלצות |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |