 |
נכתב על ידי שחר שטייף
בתאריך: 5/7/2013 שעה: 23:15
|
|
|
ALL MOUNTAIN |
סגנון רכיבה |
חודש |
תקופת שימוש |
16000 |
עלות |
בארץ |
מקום רכישה |
27.5 מידת גלגל מפתיעה לטובה. גיאומטריה נוחה. אפשרות לשנות את הגיאומטריה בהתאם למשקל הרוכב והתאמה לטיפוס או ירידות. אחרי התאמת הגיאומטריה לטיפוס והוספת מוט אוכף מתכוונן - מטפסים יפה, גולשים היטב במורד. מתמודדים היטב עם סינגלים ושבילים טכניים. עם כמה שדרוגים לאבזור המקורי אפשר לקבל אופניים מאד מעניינים. |
בעד |
האיבזור המקורי משאיר טעם חמוץ מתוק. שדרגתי קסטה ל-XTR ובניתי זוג גלגלים custom על בסיס נאבות DTswiss240s וחישוקים Stn´s Flow EX. הוספתי גם מוט אוכף מתכוונן. בשורה התחתונה הבאתי את האופנים לרמת אבזור של דגם 770 או 790. עדיף לבצע את השדרוגים הללו במעמד הקניה ולחסוך הרבה כסף. הסטם המקורי קצר מאד והניהוג בו קצת עצבני. בגלל המיקום של הבולם האחורי לא ניתן לתלות את האופניים על מנשא מאחורי הרכב. |
נגד |
ETSX (שברתי שתי שלדות...) ו-Slayer ששירתו אותי נאמנה שנים. |
נסיון במוצרים דומים |
גלגלים על בסיס חישוק Flow EX של סטאנ׳ז. קסטה XTR שיפטרים XT מעביר קדמי XTR קראנק XO 38/24 סטם 90 מ׳מ שוקל להוסיף שליטה מרחוק על הבולמים. |
שינוי מפרטים |
אופני 27.5 מעניינים מאד. איבזור מקורי ״מספיק בקושי״ אבל עם קצת שדרוגים מתקבלת מכונה מצויינת.
|
סיכום |
אין מה לרוץ לקנות. קניתי את הזוג האחרון מהמשלוח של 2013. אבל שווה להיכנס לרשימת ההמתנה למשלוח הבא... |
המלצות |
כללי:     עיסקה:      |
ציון |