הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור פרסומי
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

מועדון ''סיטי סייקלינג קלאב'' וחברת ''עז הרים'' שמחים לבשר על מחנה אימונים איכותי לרוכבים בוגרים. בתאריכים 19 עד ה 20 בספטמבר, יתקיים באזור הכרמל מחנה אימונים מקצועי וייחודי לרכיבת אופני-הרים, שמיועד לרוכבים בוגרים בגילאים 19 ומעלה (לא למתחילים)
מאת:  אלעד פלטין Power-Train לאתר של אלעד פלטין Power-Train
22/8/2003, 15:45

                

   

 מה זה מחנה אימונים?  
"מחנה אימונים" הוא מושג שלקוח מעולם המקצוענים, ומטרתו העלאת רמת הרוכב בתוך פרק זמן מצומצם של עבודה עצימה (אינטנסיבית). ובמילים פשוטות: מחנה אימונים הוא פרק זמן מבודד בו מתעסקים ברכיבה ובאופניים מהבוקר ועד הערב. בסוף מחנה שכזה, כל אחד הופך לרוכב טוב יותר (ומיד נפרט כיצד).

מה כולל המחנה?
המחנה כולל מספר הרצאות מקצועיות בנושאים הבאים: תזונה מפי גל צחור, תורת האימון וכושר גופני, והרצאות ספציפיות על רכיבה טכנית טרום התרגול על רטוב בשטח, שתי רכיבות שעיקרן הדרכות טכניות ורכיבת קרוס קאונטרי (טיול מודרך) מאלפת ביופיה .
שתיים מההרצאות יערכו במפגש הראשוני שיתקיים כמה ערבים לפני המחנה, מפגש זה יכלול הכרות , שתי הרצאות ומעט הסברים בנוגע לפרטי המחנה.


 לוח זמנים של המחנה 


בבוקר יום שישי:
ניפגש בכרמל ונצא לאימון והדרכה טכנית עם נימרוד כהן, וורן פריור, ניל אובריין וגל צחור, האימון יארך כשעתיים וחצי, לאחר מכן נגיע לאורחן בקיבוץ נחשולים שם נתקלח נתרענן נאכל ארוחת צהרים , ננוח, ונאזין לעוד הרצאה מפי נמרוד כהן (אם יש צורך נכין ונטפל באופניים לקראת אימון הערב). אחה"צ נצא לאימון טכניקה נוסף בעל דגשים שונים ונוספים, ונחדד את התכנים מאימון הבוקר, אימון זה יארך כשעתיים.

בבוקר יום שבת :
ניפגש באזור הכרמל ונצא לרכיבת קרוס קאונטרי מדהימה אשר תכסה שטחים נרחבים במסלול יפהפה שמשלב התמודדות עם כל מה שהטבע נותן, הרכיבה תארך כ- 4 שעות (כ-50 ק"מ).


כאלה קפיצות... לא נעשה
כאלה קפיצות... לא נעשה

 מי הם המדריכים והמאמנים במחנה?  

מחנה האימונים הוא אחת מהפעילויות של מועדון הרכיבה "סיטי סייקלינג קלאב" בניהולם של אילן אידלסון וגל צחור. נאמנים לתפיסתם שמחנה האימונים הטוב ביותר צריך להתחיל מהמדריכים הטובים ביותר, פנו השניים לטובי ומנוסי המדריכים בארץ בתחומם - וזו לא קלישאה. כדי לספק הדרכה ברמה הגבוהה ביותר חברו סיטי סייקלינג קלאב ל"עז הרים".

מהי "עז הרים"?
חברת "עז הרים" היא בית הספר לרכיבת אופניים טכנית. "עז הרים" אימצה שיטות הדרכה שנהוגות בתחומים שונים ועשתה התאמה לתחום האופניים, לדוגמא: שימוש במשוב מצולם, כלומר צילום בוידאו, ניתוח, הפנמה ויישום. את "עז הרים" הקימו שלושה מבכירי הרוכבים בארץ, כל אחד מקצוען קצה בתחומו. שניים מהם יקחו חלק במחנה הזה, וורן פריור- אלוף ישראל באופני הרים 1999-2000 בקטגוריית מאסטרס עילית. וורן בנה במו ידיו את ארץ הסינגלים הלא-נגמרת שנקראת על שמו, והוא הסיבה לכך שיער עופר הפך לבירת אופני ההרים הישראלית. מאסטר של זרימה, אומן בבניית שבילים והמכונאי הישראלי הראשון שהוכשר ב- Barnett Bicycle institute קולורדו, ארה"ב.

נמרוד כהן- מוכר לציבור הרוכבים כעורך המשנה והבוחן הראשי של מגזין "אופניים" וכאחד מהרוכבים הטכניים המובילים בארץ. נמרוד הוא זה ששם את הפרירייד על מפת האופניים הישראלית, ודוחף ומקדם את ענפי האופניים היותר אקסטרימיים באופיים, קרי קפיצות, דואל ודאונהיל. הוא מביא עמו מתודיקה וניסיון הדרכה של עשר שנים.

גל צחור-, 30, מנהל מחנה האימונים. ממקימי מועדון סיטי סייקלינג קלאב, ממאמני הנערים הבולטים והמוכשרים בארץ בעל ניסיון עשיר ומוכח בהדרכה ומתחרה בולט בקטגוריית העילית בעצמו. גל הוא רוכב קרוס קאונטרי "רב תכליתי": רוכב כביש מוכשר, רוכב חזק עם טכניקה מעולה, מקום שני בדואל סללום 2002 ואחד מראשוני הפריריידרים וכובשי הדרופים בארץ.

ניל אובריין, 33. אחת הדמויות הבולטות, הצנועות והמוערכות בענף האופניים בארץ. אלוף ישראל באופני הרים בשנת 2000, קבוע על הפודיום כמעט בכל תחרות שמשתתף בה, בעל ניסיון עשיר בתחרויות בארץ ובחו"ל, ומאמן קבוע במחנות האימון שקוימו עד היום. ניל עבד ומומן בעבר על ידי חברות קנונדייל וספשלייזד (מצמן), וכיום עובד ורוכב עבור R.S. Sport, ומתחרה על אופני מוראטי טיטניום או K2 . מעבר להיותו מתחרה מוכשר, ניל הוא אחד ממכונאי האופניים המיומנים והמקצועיים בארץ. אחראי על אימונים תחרותיים, מכונאות שטח, טיפולים והכנת אופניים, והאורים והתומים שלנו בכל הנוגע להתנהגות ספורטיבית ואתיקת רכיבה.



 אז למי המחנה מיועד?  

אם אתם רוכבי הרים שרוצים להשתפר ומחפשים חווית אופניים מעולה מקצועית ומפרה אם אתם רוצים לדעת זרימה מהי ובא לכם להרחיב את מעטפת היכולות שלכם ולרכוב בשבילים המדהימים של הכרמל, אם אתם מדלגים על מכשול או ירידה עם האופניים על הכתף בתחושת החמצה, אז המחנה הזה מיועד לכם. ההרשמה מותנית בביטוח תאונות אישיות ע"פ חוק הספורט. ניתן לקבל פרטים על צימרים ואכסניות באזור למעונינים להישאר ללון במקום.

פרטים והרשמה
גל צחור: 052-817560
אילן אידלסון 067-226550 [email protected]

 


 
 מחנה אימונים באופני הרים ה 2 במשמר העמק, יוצא לדרך ...
מחנה אימונים באופני הרים ה 2 במשמר העמק, יוצא לדרך כל זאת יתרחש בתאריכים ה 10 עד ה 14 באוגוסט. המחנה יתקיים באזור רמות השופט-מגידו-כרמל, מחנה האימונים מיועד לבני נוער בגילאים 12-18. לפרטים מפורטים - הקליקו וקראו להמשך
 הפן האישי והחזון לפתיחת המרכז לרוכבי אופניים...
הפן האישי והחזון לפתיחת המרכז לרוכבי אופניים סיגל ירון, יועצת תקשורת עצמאית של אר.אס ספורט ורוכבת שטח ותיקה, מספרת על החזון והרעיון שעמד מאחורי פתיחת המרכז לרוכבי אופניים שייפתח ביום שני הקרוב ה 7.7 ביד חרוצים 7, הרצליה פיתוח, בשעה 19:30 להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של אלעד פלטין Power-Train...

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות