הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


פורומים > חיפוש

חיפוש בפורומים

   
יד שניה  סקירות מוצרים  פורומים
נושאים על ידי פורסם ב
לדיון... עם תוכן  מה אתם אומרים על קסדת FF Giro Remedy? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/19/2009 4:42:00 PM
לדיון... עם תוכן  מחפש המלצה לגלגל קדמי חזק (ציר 20) לא יקר. לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/19/2009 4:40:00 PM
לדיון... עם תוכן  אגב, שילדה 2008 חדשה עם בולם RP23 לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/17/2009 10:58:00 PM
לדיון... עם תוכן  לקיץ (בנסיעות רגועות יחסית) תסתפק בכאלו... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/13/2009 11:39:00 PM
לדיון... עם תוכן  מידת ציר אחורי לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/9/2009 9:57:00 AM
לדיון... עם תוכן  יש מלא מלא נותני חסויות ופרסים... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/5/2009 10:22:00 AM
לדיון... עם תוכן  אגב, מה ההבדל בין Talas 36 Rל- RC2? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/2/2009 7:34:00 PM
לדיון... עם תוכן  אתה יכול לפרט קצת...? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/2/2009 7:32:00 PM
לדיון... עם תוכן  מה יהיה בפארק? ומה יהיה בהפנינג? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/2/2009 3:04:00 PM
לדיון... עם תוכן  באמת שמעתי על האירוע בנתניה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 6/1/2009 6:27:00 PM
לדיון... עם תוכן  למישהו יש ניסיון עם גלגלים Azonic Outlaw? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/30/2009 10:30:00 AM
לדיון... עם תוכן  אבד צרור מפתחות קטן במיר"ב לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/29/2009 10:24:00 PM
לדיון... עם תוכן  מישהו היה במיר"ב אתמול (יום חמישי - 28.5.09)? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/29/2009 12:29:00 PM
לדיון... עם תוכן  מנגנון אמין יש ל-NonStop לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/26/2009 3:37:00 PM
לדיון... עם תוכן  Santa Cruz Heckler לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/11/2009 6:38:00 AM
לדיון... עם תוכן  אם אתה פוזל לכיוון ה- 575... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/10/2009 10:23:00 PM
לדיון... עם תוכן  תתחדש :) לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/10/2009 10:18:00 PM
לדיון... עם תוכן  תיתן, ועוד איך תיתן... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/10/2009 2:40:00 PM
לדיון... עם תוכן  אחרי הרבה חיפושים, ונסיונות "לגלח" עוד כמה שקלים.. לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/9/2009 10:51:00 PM
לדיון... עם תוכן  ההצעה שלי אליך עדין עומדת בעינה: לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/4/2009 11:28:00 AM
לדיון... עם תוכן  ברור שזה מספיק. לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/3/2009 4:02:00 PM
לדיון... עם תוכן  שאלה לבעלי הקלר לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/3/2009 1:57:00 PM
לדיון... עם תוכן  איפה אפשר לקנות Casco Viper? בארץ ובחו"ל לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 5/2/2009 12:19:00 PM
לדיון... עם תוכן  אז למה בתמונה אין לך GT? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/27/2009 11:40:00 PM
לדיון... עם תוכן  Gary Fisher Tarpon לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/27/2009 9:02:00 PM
לדיון... עם תוכן  אני יודע ששאלו כבר - Casco Viper או Met Parachute לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/25/2009 11:04:00 PM
לדיון... עם תוכן  תודה רבה על התגובות... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/20/2009 1:13:00 PM
לדיון... עם תוכן  מה ההבדל בין המעבירים הקדמיים האלו? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/19/2009 10:03:00 PM
לדיון... עם תוכן  ממליץ בחום על Camelbak Octane לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/19/2009 10:00:00 PM
לדיון... עם תוכן  שיפטרים - מי יודע מה ההבדל... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/18/2009 11:25:00 PM
לדיון... עם תוכן  מה עושים נגד "חוסמי הסינגלים"...? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/16/2009 6:34:00 PM
לדיון... עם תוכן  בעקרון, מנסים ורואים מה נוח... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/16/2009 10:32:00 AM
לדיון... עם תוכן  גם אני מצטרף להמלצה ... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/15/2009 5:16:00 AM
לדיון... עם תוכן  יש למישהו נסיון עם מוט כיסא מתכוונן NonStop? לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/15/2009 5:14:00 AM
לדיון... עם תוכן  מנסיון, מוכר לא רע לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 4/11/2009 11:06:00 AM
לדיון... עם תוכן  רכבתי על כאלו כמעט שנה. לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/31/2009 9:38:00 PM
לדיון... עם תוכן  יבואן סנטה קרוז - מצמן לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/12/2009 8:33:00 AM
לדיון... עם תוכן  אם יש לך כוח ומוטיבציה ל-EBAY... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/5/2009 12:42:00 PM
לדיון... עם תוכן  עם כל הכבוד למוצרי ATERA ודומיהם... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/4/2009 10:30:00 AM
לדיון... עם תוכן  אז ככה... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/4/2009 10:24:00 AM
לדיון... עם תוכן  Been there, done that... לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar 3/3/2009 2:25:00 PM

    

[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

בפורום זה יש: 265 הודעות








––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2026

הצהרת נגישות