| גמיש בקשר למחיר ...אז ככה שלדה חדשה של k2 דגם 4.0 לא נרכבה מטר גלגלים mavic 717 עם נאבות xt שימנו אטומות (לא נכנס מים) גלגלים במצב חדש .. צמיגים חדשים של ritchey רמה טובה מוט כיסא salsa shaft אוכף selle italia מערכות הילוכים קבלים חדשים שיפטרים deore חדשים מהקופא הורכבוו בשביל האופניים מעביר אחורי xt מעביר קידמי lx חדששש הורכב בשביל האופניים ברקסים avid 7 במצב בסטט על ידיות ברקס של xt ברקסים מטורפים כוח בלימה v חזק ביותר בולם MARZOCCHI bomber שמן אויר קרנק truvativ firex נאבה חדשהה לגמריי שרשרתת חדשה לגמריי הורכבה לאופנים בקיצור אופנים במצב חדש לא תימצאו יד שניה כאלה בשום מקום .. ^& |
פרטים |