בהזדמנות אופני בוטיק, DH/FR 2006 שלדה asX בולם קדמי מרזוקי בומבר, אחורי פוקס. מהלך 7'' חלקים,שימנו XT בלמים דיסק שמן מגורה.נאבות וגלגלים של מאביק, כסא WTB , ועוד. מכונת דיווש משובחת! יש לי אותם שנה וחצי ואני נפרד מהם בצער רב. גמיש לרציניים בלבד. תמונות אשלח באי-מייל