אופני אורבן סטריט חדשות לגמרי. שילדה פגז עם זוויות מעולות מידה M במשקל של 2 קילו (!!!!) מפרט גבוה ואיכותי מאוד. מפרט:
גלגל קדמי- חישוק אטומלאב פימפ 24' 32 חורים במצב חדש לגמרי על נאבת הופ פרו 2 אדומה ושפיצים DT צ'מפיונס 2mm
גלגל אחורי-חישוק של ספאנק סטיפי (!!!!!!!!!!) על נאבת סינגל ספיד של DMR (!!)
שתי הגלגלים במצב חדש לגמרי ! בקושי נרכבו ! אין שמיניות או דנטים.
בולם קדמי- פוקס טאלאס 36 במצב חדש לגמרי.
כידון של מיוטנט עם רייז של 2.5 ! כידון אחד הטובים והיקרים.
סטם של Black Market UNDERBOSS שעולה 430 !! קל וחזק.
קראנקים של טורטיב (עכשיו עם גלג"ש 36 אבל יש את כולם ..)
מעצור של הייז סטרוקר במצב פגז עם רוטר 8 (יש גם יותר קטן ..) כסא של בלאק מרקט/ספאנק
פדאלים חדשים של אודיסי
שרשרת 1/8 KMC Z510HX !!! חדש לגמרי אופניים במצב
באמת באמת חדש ! אני מתחייב על תקינות מלאהההה של כל חלק וחלק !!! אופניים נדירות מאוד ופשוט טובות ! משקל של 13 קילו. שווי ערך מאוד גבוה. אני מחפש למכור אותם (לא סגור על מחיר עדיין אז תציעו) או להחליף אותם בעד אופני FR-DH ברמה טובה. אפשרות לקבל קסדה חדשה (בקופסא) של PRO TEC ! לבנה ! אחת הקסדות סטריט/אורבן הכי טובות ויקרות. יש אפשרות למכירה בחלקים ... תלוי בכמות החלקים. עדיפות להחלפה על שיכוך מלא. |
פרטים |