אופני כביש במצב חדש לגמרי! יושבות אצלי סתם, קניתי ב-9800 לפני כמה חודשים ואני לא נוגע בהם בכלל, סטם מתכוונן, חלקים ברמת שימאנו 105/SORA, יש על האופניים ספידומטר, ארגז כלים קטן ושני מתקנים לבקבוקים, על האופניים יש כיסא ופדלים לא משהו כי אני לא רציתי להשקיע על זה עוד, גמיש לרציניים, ניתן להשיג אותי בכל שעות היום והלילה, תמונה למבקשים דרך המייל