אופניי Dirt/Street/FreeRide/Urban מורכבות מחלקים סטנדרטים נוחים מאוד במצב מכאני מעולה/מתוחזקות טוב.. כמעט ולא נעשה באופניים שימוש...רוב הזמן אני רוכב דאון היל על האופני דאון היל ככה שאם אלה לא יוצא לי כל כך לרכב חוץ מלחברים במושב וכאלה... אופניים באמת מדהימות...ממש חבל לי למכור.. כשמתרגלים לאופניים האלה מרגישים עד כמה זה מדהים..