| הדגם החדש עם המג'יק לינק (מעבר אוטומתי ממהלך מתלה אחורי7.4 בקפיצות ו6 בפידול רגיל ללא פעולה). האופניים במצב חדש לחלוטין. נרכבו מעט מאוד ונשמרו לחלוטין ללא פגיעות, שריטות או שיפשופים. בנות חצי שנה ובמסגרת האחריות. בולם קידמי ATA55, אחורי FOX RP2 תא אויר מוגדל,צמיגי מקסיס. שיפורים: בלמים של מגורה לואיס באט(המתכוונן היקר)2008,פדאלים VELLGO B77 בשווי 400שח,סטם לבן של ספאנק. האופניים במצב חדש לגמרי ונראות כך. התמונה עדכנית |
פרטים |