אופני DH במצב מצויין,לא נרכבו בשנתיים האחרונות עקב חתונה ותינוקת..שילדת DHI 2005 חדשה + בולם חדש, נרכבו רק פעם אחת!(נקנו ברוזן ומינץ ב 2006). גלגל/חישוק אחורי טיטניום חדש נבנה ברוזן ומינץ (נרכב פעם אחת). שאר החלקים מנורקו אטומיק: בלמים –הייס 9 (אחד הדיסקים חדש). בולם קידמי –גוניור טי 170 מ"מ, לא קפץ מעל חצי מטר. צמיגים – קידמי –מקסיס מיניון 2.5, אחורי "WTB".