למכירה צמיג Maxis Ignitor בווריסת ה-LUST... צמיג UST - הקל יותר מתאים ל-XC ואף AL... הצמיג חדש...באריזתו כמובן. קניתי אותו "בחיפזון" לפני משהו כמו שבועיים...+- אך לבסוף הסתבר שאין לי צורך בו בעתיד הקרוב. נמצא במרכז ת"א...סופ"שים לפעמים באיזור בארי. (אם ברצונכם להיפגש בדרום במשך סופ"ש - אמרו מראש). שנה טובה!
פרטים
מודעות נוספות של עינב מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)