שלום, שמי עמרי. האופניים עברו שיפוץ כמעט מלא. השילדה נשארה F4. הגלגלים נשארו Black Eye. הבולם Feti מדגם Ultra. (עבר טיפול כל שנה). הכידון של Pro עשוי מקרבון. השיפטרים הם Xo של sarm. דיסקים LX. קראנק LX. מעביר קידמי XT. מעביר אחורי X-9. מוט כסא של pro. וכסא של San Marco.
למעונינים אפשר ליצור קשר בטלפון 0546434744 או להשאיר הודעה לאמייל[email protected] . או דרך האתר. אני פתוח להצעות מחיר.