אוקי, קצת מסובך.. למכירה אופני MARIN B17 עכשיו במצב "עיר" (תמונה).. קרנק LX מערכת ובלמים DEORE גלגלים CROSSRIDE ועוד חלקים איכותים.. ברשותי בולם כמעט חדש SUNTOUR RAIDON 120MM..לשטח. (תמונה קטנה) בקיצור 2 אופניים. אני כבר שנה משחק עם זה וזה ממש כיף. יש גם סט של 243 למכירה שבכלל עושה את האופניים נורא יפות.. אני רוצה לקנות אופני כביש לכן אני מוכר.