180 ממ של שיכוך מדהים. הבולם RC2X שנת 2007 נקנה באמצע 2008. עבר טיפול רק לפני 3 חודשים, יש לו אטמי אנדורו, בקיצור שמור בקנאות. שמתי מגני פלסטיק אז אין סריטות על הבולם או משהו מיוחד. רכבתי AM אגרסיבי אז ככה שגם לא עבר יותר מידי. ממש מציאה. בולם מדהים.