מידת הבולם - 222 ממ על 70 STROKE שזה 8.75*2.75 בולם כמו חדש, נרכב 4 חודשים. פלאשי בטירוף. יש לו ריבאונד וקומפרשן ופיגי לטובת בוטום אווט. אין מילים לתאר את איכות השיכוך ושוקל פחות מDHX 5 אויר. בקיצור מציאה לכל רוכב AM ועד DH. תקראו ביקורות ותראו. רכבתי איתו בין 12 ל 15 רכיבות...בקושי דיגדג לו.
רוצה למכור...מציאה אמיתית. המחיר הוא בתחתית...מי שרציני שיצור קשר.