אופני החלומות. פידול מדהים בעליות, מהירות שיא בירידות. שמורות בקנאות. עברו טיפולים תקופתיים ונרכבו בעיקר לצורכי AM. אני עובר לאופניי AM עכשיו וזה אומר הרבה. האופניים באמת שמורות ויש עליה חלקי קצה. בקיצור מציאה למי שמבין. אפשר לקנות אותה עם DHX 5 קפיץ (עבר טיפול ולא נרכב מאז) 600 או ROCO WC 08 אויר. פלאשי וביצועים מדהימים, אצלי 4 חודשים. ברקסים של מגורה BAT מלפני 8 חודשים עם דיסקים עם ונטות אדומות :-) 203 קידמי ו180 אחורי. גלגלים - הופ פרו 2 אדומים עם חישוקי EX721 מלפני 10 חודשים. בולם קידמי 66 RC2X אמצע 07 עבר טיפול לפני חודשיים, יש אטמי אנדורו. צמיגי מיניון קידמי 2.5 אחורי 2.35 כמעט חדשים כסא IBEAM BEL AIR לבן גריפים של STEVE PEAT - ליזרד סקין לבן קראנק סיינט שנה אולי בשימוש מעביר אחורי SRAM X7 מעביר קידמי דאור LX קסטה XT סטם רייס פייס D2 חדש הד סט FSA פדאלים WELLGO B83 אם אני לא טועה, אפשר לראות בתמונה. כל האופניים 18 קילו גג...
|
פרטים |