אני מוכר מאחר שקניתי אותם מתוך כוונה לנסוע אך מאחר ואני לא בכושר טוב החלטתי לוותר על הרעיון המחיר המקורי שלהם הוא 3000 שקלים ואני מוכר אותם במחיר נמוך יותר אך לא באופן מוגזם יחד עם קסדה מצויינת ופנס מעולה. השם אמריקן איגל אינו מוכר במיוחד משום מה אך יחד עם זאת האופניים מגיעות עם צמיגי משלין מקצועיים וגודלם נראה סטנדרטי אך יחד עם זאת אני לא כל כך בטוח איך למדוד. אני בדרך כלל קונה דברים ברמה גבוהה וכך גם עם אופניים אלה על מנת להעריך אותם יש לראות אותם בעין מקצועית ועל כן אשמח לקבל פניות אך ורק מאנשים בעלי ידע מעמיק אשר ידעו להעריך אותם ממבט ראשון ויהיו מוכנים לשלם תמורתם סכום הוגן. בסך הכל אני מוכר בגלל שלא הערכתי נכון את העובדה שלא אשתמש בהם מסיבות של חוסר מוטיבציה אז אני מוכן לרדת במחיר במידת מה אך יחד עם זאת לא ארד מהמחיר המקורי באופן מוגזם. אשמח לקבל פניות מרציניים. |
פרטים |