בצער רב וביגון קודר היום הגיע ואני חייב למכור. שילדה שקניתי באמצע 2007, שילדת 2006. שמורה בקנאות, מת עליה אבל חייב למכור. (עלתה 10,000). 8 אינצ' שיכוך אחורי שעושה הכל. אפשר לקרוא קצת ביקורות כדי להבין באיזו מציאה מדובר. רכבתי AM ולכן אני עובר לאופני AM קלים וזה אומר הכל. הד סט אם צריך לא פירקתי מהשילדה של FSA. אפשר לקנות את השילדה עם בולם אויר ROCO AIR WC 2008 שקניתי לפני 4 חודשים, בקושי היה בשימוש (לבד שווה 1600 ש"ח חדש)בולם מדהים. או DHX 5 קפיץ שהגיע עם השילדה (עבר טיפול לפני 3 חודשים ולא נרכב מאז)- קפיץ 600 או 450 מה שרוצים. |
פרטים |