יד ראשונה, קניתי אותם באוקטובר 2008. נסעתי איתם רק פעם בשבוע 3 קמ מרמת לתל אביב לאכול ארוחת שישי אצל אמא. 6 הילוכים, שוקלות 12 קילו, מתקפלים לתוך תיק, אפשר לעלות איתם לרכבת, לאוטובוס עוד לא ניסיתי. נמכרות עקב קניית אופניים חדשות אפשר להוסיף עוד 100 שקל ולקנות את התיק שבא איתם.