| שנת 09 אצלי פחות משלושה חודשים. מידה M 17 שלדת בוטיק מדהימה , עבודת יד! פשוט מגהצים את השטח. לי הם עלו 17000 ש"ח. אין מגזין שלא ממליץ עליהם. מטפסות ויורדות נפלא. היו פעמים בודדות בשטח. שמורות מאוד ללא דנטים ופיצוצים. המזלג שודרג לרושוק רבלושטיין 140 מ"מ בצבע לבן. עם נעילה וריבאונד.גלגלי MAVIC EN קלים במיוחד! צמיגי KENDA ברקסים AVID 5, מעביר אחורי X9, קידמי SLX , בולם אחורי פוקס R פרופדל עם ריבאונד. |
פרטים |