אופני חדשות לפני עוד לא שנה יצאו מהחנות שלדה 2007 עם חלקים 2008 מפרט: בולם אחורי-פוקס DHX3 מזלג-MARAZZOCHI 55 TST2 גלגלים-SUN RIMS EQULIZER נאבות-שימאנו כידון-KONA צמיגים-מקסיס אדונטג'(הקונה יקבל זוג צמיגים חדשים של אינטנס) הילוכים-שימאנו דאור LX קראנק-FSA MOTO X צ'יין גייד-BLACKSPIRE STINGER פדלים-וולגו ברקסים-hayes stroker trail וזהו בערך....כמעט כל החלקים שודרגו לחלקי קצה. גמיש