מעביר אחורי סראם איקס 4 חדש!!רכיבות קצר עבר ות במושב. נמכר עקב חוסר שימוש.. מצב חדש לגמרי עובד פיקס בלי קפיצות. יש עליו קצת שריטות ממיתקן אופניים והחלקות.. ועוד מעביר קידמי shimano alivioבמצב מעולה גם הוא נמכר עקב חוסר שימוש ונרכב ממש קצת זמן. הוא עובד מצויין.. למעביר האחורי אני רוצה -200 שח למעביר הקידמי-100 שח גמיש במכיר.. יש אפשרות להוסיף כיסא דירט/סטריט של umf ב-150 שח