אופניים בני 3 חודשים(נקנו באוגוסט 2009) במצב מצוין אין סריטות בכלל! הילוכים ALIVIO בולם קידמי XCT 100 מעצורי דיסק . מחיר מצחיק ביחס לעיסקה! לא ירדו אפילו מדרכות(לא צוחק) נשמרו באהבה וטיפול אחרי כל נסיעה משומנות ונקיות ) נרכבו רק בעיר ויש גם מד מהירות למי שירצה . לא להיתקשר סתם!!!