אופנים שנת 2008 במצב חדש לגמרי (השלדה יותר מאסיבית מזאת של 2010 והבולם הקידמי 100 מ"מ) אופני הכניסה המומלצות ביותר בעולם ! לאחר מעט מאוד רכיבות. האופניים מטופלות ושמורות במצב כמעט חדש נמכרות בעקבות קנייה של דגם מתקדם יותר. אם רוצים אפשר לקבל את הבולם שאני מפרסם ב 250, הוא יותר מתקדם ממה שיש על האופניים כרגע.