נרכשו בשנת 08,שנת 07 מידה M בעלות מתלה המאסטרו המשובח של Giant, אופני AM מדהימות! רכבתי עליהם בעיקר שבילים. כולל מוט כסא מתכוונן מהכידון (שווה 1100 ש"ח).בולם קדמי 140 MARZOCCHI BOMBER AM חדש הורכב 28.11.09 יש קבלה עם נעילה וריבאונד. גלגלי WTB, צמיגי Maxxis בולם אחורי 6 אינצ פוקס RP-23 פרופדל. ברקסים הידראוליים LX. אופניים מטופלים ושמורים באהבה!!