סט גלגלים שלם(קדמי ואחורי)!!! נאבה קדמית 20mm. לשימוש אול מאונטיין-דאון היל , חזקים במיוחד במשקל מצחיק , עלפי כל מגזיני האופניים בארץ ובעולם-אחד מסט הגלגלים הטוב ביותר ביחס משקל חוזק.kore ידועים בנאבות האיכותיות שלהם! כחדשים,ישרים לגמרי ללא דנטים עיקמומים ומכות למניהם!
!!! המחיר כולל זוג צמיגי קנדה נווגל 2.1 טיובלס מורכבים על הסט(טיובלס מלא של ג'ו)!!!ורוטורים של אויד!!!