אופני אול מאונטיין ששיפרתי המון ועכשיו הן דאוןהיל פרירייד עם בולם קידמי חדש של רוקשוקס טיפול אחרון לפני שבוע גריפים חדשים פדלים הכי טובים בארץ יש באשגארד ויש מותחן שרשרת בולם אחורי פוקס עם מנגנון שהתקנתי לו נגד סגירת מהלך חסרה ידית ההילוכים שמעבירה מהגלגל שיניים השני הגדול לראשון לא להילחץ גם ככה לא משתמשים בדארוןהיל פרירייד בראשון ואפשר להוריד את זה מהמחיר שווה בדיקה